اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال

روبان ساختمان امور متوفیان بهشت متقین بیرجند قیچی شد

در هشتمین روز دهه فجر ساختمان امور متوفیان سازمان بهشت متقین بیرجند با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

روبان ساختمان امور متوفیان بهشت متقین بیرجند قیچی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیرعامل سازمان بهشت متقین شهرداری بیرجند صبح امروز در مراسم افتتاح ساختمان امور متوفیان بیرجند، اظهار داشت: زیربنای این ساختمان 500 متر مربع است و در دو طبقه ساخته شده است.

جواد بهدانی با بیان اینکه این ساختمان دارای زیربنای 500 متر مربع است، افزود: این ساختمان در دو طبقه ساخته شده است.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای این پروژه، اذعان داشت: برای اجرای پروژه ساختمان امور متوفیان بیرجند 3 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان بهشت متقین شهرداری بیرجند تصریح کرد: این پروژه از چهار ماه پیش آغاز و امروز مصادف با هشتمین روز از دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

بهدانی با بیان این‌که 11 نفر نیروی انسانی در این ساختمان مشغول به فعالیت شدند، افزود: از این تعداد دو نفر نیروی اداری، یک کارشناس ثبت احوال، یک کارشناس مذهبی، سه نفر غسال و چهار نفر غساله هستند.

وی در ارتباط با دیوارکشی اطراف آرامستان بیرجند، خاطرنشان کرد: دیوارکشی و حصارکشی از خیابان  کاظمیه و موسی‌بن جعفر (ع) اجرا و تا مسکن مهر انجام شده است.

احداث آرامستان خانوادگی در آرامستان بیرجند

مدیرعامل سازمان بهشت متقین شهرداری بیرجند گفت‌: میزان حصار‌کشی و دیوارکشی اطراف آرامستان حدود 2 هزار مترمکعب انجام شده است.

بهدانی از احداث آرامستان خانوادگی خبر داد و افزود: آرامستان خانوادگی در دو طبقه 8 واحدی در حاشیه آرامستان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده این سازمان از ابتدای سال جاری تا‌کنون، یادآور شد: احداث دیوار ساحلی، مسقف کردن قبور، کاهش ترافیک و پارکینگ، ساماندهی اکیپ‌های آرامستان و ساختمان متوفیان از جمله اقدامات این سازمان بوده است.

مدیرعامل سازمان بهشت متقین شهرداری بیرجند، حصارکشی قطعات، مبلمان، فضای سبز و زیباسازی، احداث دو باب سردخانه، استقرار شش تانکر پلی‌اتیلن آب غیر قابل شرب و ساخت و بهسازی بزرگترین کتیبه نقش برجسته عاشورایی و غیره را از دیگر اقدامات این سازمان برشمرد.

وی مجموع اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها را 16میلیارد ریال عنوان کرد .

جستجوی مکان قبور اموات از طریق سامانه

مدیرعامل سازمان بهشت متقین شهرداری بیرجند با اشاره به پروژه توسعه سردابه در آرامستان بیرجند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 4 هزار واحد قبر آماده شده و کار همچنان ادامه دارد.

بهدانی در ارتباط با سامانه جستجوی متوفیان یادآور شد: این سامانه از شهریور سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: با مراجعه به سایت سازمان بهشت متقین بیرجند و ورود به این سامانه افراد می‌توانند محل دفن آشنایان و بستگان خود را از سازمان بهشت متقین بیرجند جستجو کنند.

این مسئول اذعان داشت: برای جستجوی متوفی درج نام، نام خانوادگی و نام پدر به زبان فارسی نوشته می‌شود یا برای رسیدن به نتیجه جستجوی بهتر سال فوت متوفی نیز به صورت محدوده زمانی مشخص شود.

انتهای پیام/69017/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول