اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب

رقابت‌های تیراندازی آزاد بانوان کردستان برگزار می‌شود

دبیر هیئت تیراندازی کردستان از برگزاری رقابت‌های نیم‌فرم کامل آزاد بانوان استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

رقابت‌های تیراندازی آزاد بانوان کردستان برگزار می‌شود

بیِژن قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این مسابقات که در سالن بعثت این شهرستان برگزار می‌شود به شکل آزاد و انفرادی بوده و محدودیتی برای شرکت‌کنندگان در آن وجود ندارد.

وی افزود: در این رقابت هم ورزشکاران منتخب استان و هم پرسنل شاغل در ادارات حضور پیدا می‌کنند و هدف از آن گرامیداشت دهه فجر خواهد بود، ضمن آنکه این مسابقه محلی برای شناسایی استعدادهای برتر نیز خواهد بود.

دبیر هیئت تیراندازی کردستان اظهار کرد: تیم تیراندازی منتخب استان اسفند ماه‌جاری قرار است در رقابت‌های قهرمانی کشور این رشته به میزبانی تهران حضور پیدا کند.

قاسمی همچنین از برگزاری یک دوره مسابقات تیراندازی تفنگ بادی ویژه پرسنل مرد صدا و سیمای مرکز کردستان در سالن اختصاصی تیراندازی بعثت سنندج خبر داد.

وی افزود: در این مسابقه 27 نفر شرکت‌کننده در فاصله 10 متر به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان تقی شاکری به مقام قهرمانی دست یافت، فواد منصوری در جایگاه نایب قهرمانی قرار گرفت و اسماعیل شریفیان  حائز رتبه سوم شد.

دبیر هیئت تیراندازی کردستان افزود: یک دوره مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی نیم‌فرم فاصله 10 متر در بخش آقایان با شرکت 32 علاقه‌مند به ورزش مفرح تیراندازی نیز برگزار شد و در پایان این رقابت سجاد حیدری عنوان نخست و مقام قهرمانی را از آن خود کرد، ایرج رستمی و  سیدعلی موسوی جم نیز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/79012/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول