اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اضفهان:

اصفهانی‌ها در 22 بهمن ضربه عمیقی به غرب و رژیم صهیونیستی می‌زنند

عضو شورای شهر اضفهان گفت: اصفهانی‌ها در روز 22 بهمن با فرصت‌شناسی ضربه عمیق و حساب‌شده‌ای به غرب و رژیم یاوه‌گوی رژیم صهیونیستی زده و جنایات کوردلان تکفیری را محکوم می‌کنند.

اصفهانی‌ها در 22 بهمن ضربه عمیقی به غرب و رژیم صهیونیستی می‌زنند

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن نشانگر دفاع همه‌جانبه ملت از نظام و رهبری و پاسخ قاطع به تهاجم فرهنگی و گستاخی‌های اخیر غرب و رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: هوشیاری مردم اصفهان بالاست و مردم می‌دانند که انقلاب چقدر زندگی آنها را متحول کرده و این مردم شکرگذار هرگز خدمات نظام را فراموش نمی‌کنند.

رئیس کمیسیون حمل ‌و نقل و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: وظیفه بزرگتر انتقال این واقعیت به نسل سوم و چهارم است که اگر انقلاب نبود، هنوز اصفهان خودمان زیر تاخت‌وتاز آمریکا و مستشاران خارجی بود.

وی با اشاره به این مطلب که انقلاب اکنون دارد تحویل نسل سومی‌ها برای اداره و مدیریت می‌شود و باید همان طور که نسل سومی‌ها به انقلاب اعتماد کردند ما هم به جوانی و خلاقیت آن‌ها اعتماد کنیم، بیان کرد: نسل جدید باید با قبول مسئولیت پشتوانه لازم برای نظام را ایجاد کرده و با عکس‌العمل مناسب در بزنگاه‌های تاریخی دشمن را آگاه کند که نقشه‌های شوم آن‌ها بی‌اثر بوده است.

*بدخواهان رانده‌شده مأیوس می‌شوند

قربانی افزود: جوانان اصفهانی روزهای خوبی را برای آینده انقلاب رقم می‌زنند و 22 بهمن امسال یکی از این روزهاست که در تقویم مجاهدت و پایمردی مردم دیار نصف جهان ثبت می‌شود.

وی ادامه داد: همان طور که نسل‌های قبل دفاع مقدس و بازسازی را پیش بردند، نسل سوم و چهارم هم باید در توسعه سیاسی و خلق حماسه اقتصادی از خود نشان شجاعت و ذکاوت بر جا بگذارند.

سخنگوی سابق شورای شهر اصفهان اظهار کرد: پیام ما به آن دسته افرادی که توسط بدخواهان و فریب غرب از کشور رانده شدند و در آن سوی مرزها قصد انتقام از جوانان ما دارند، این است که تلاششان بی‌فایده و بصیرت و شناخت جوان ایرانی این حربه‌ها را شناخته و مسیر پیشرفت خود را در تعالی انقلاب پیدا کرده است.

وی ادامه داد: مسئولان بدانند برای این مردم هر چقدر هم کار کنند باز کم است، اگر این مردم در برف و سرما از خود پایمردی نشان داده و در همه صحنه‌ها فعال بودند، مدیران باید در رفع مشکلات، ایثار این مردم را جبران کنند.

*مشکلات اقتصادی را کتمان نمی‌کنیم

قربانی افزود: ما مشکلات اقتصادی کشور را کتمان نمی‌کنیم و رهبر معظم نیز این مهم را یادآور شدند و باید بدانیم که 22 بهمن بهترین زمان برای اتحاد مردم و مدیران برای هم صدایی در تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان یگانه راه خروج از بحران اقتصادی است.

وی یادآور شد: ابزار و امکانات و سطح رفاه مردم قابل قیاس با دوران طاغوت نیست، اما باید این سطح متحول شده و راحتی مردم افزایش یابد و به هیچ‌وجه نباید این سطح خدمات را کافی بدانیم چرا که ‌شان و شرف مردم ما بالاتر از این حرف‌هاست.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: مردم ما لایق بالاترین امکانات و خدمات حتی وسیع‌تر از کشورهای توسعه‌یافته و غرب هستند و با داشتن منابع و پتانسیل لازم این مهم دور از دسترس نیست.

وی با بیان اینکه، مردم ما نه تنها در راهپیمایی بهانه دست سوءاستفاده‌کننده‌ها نمی‌دهند بلکه با بیداری و بصیرت پاسخ محکمی به ایادی استکبار و صهیونیست و نوکران خاورمیانه‌ای آن‌ها می‌دهند، خاطرنشان کرد: محکوم کردن جنایت وهابی‌ها و عناصر کوردل و تکفیری یکی دیگر از سرخط‌های حضور مردم اصفهان در روز 22 بهمن امسال است.

انتهای پیام/2301/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول