اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد خبر داد

برخورداری 85 درصد از جمعیت روستایی اسدآباد از نعمت گاز

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: 65 روستای شهرستان اسدآباد با 85 درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند.

برخورداری 85 درصد از جمعیت روستایی اسدآباد از نعمت گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند شامگاه یکشنبه در نخستین یادواره شهدای روستای حسن‌آباد امام با بیان اینکه 65 روستای شهرستان اسدآباد با 85 درصد جمعیت از نعمت گاز برخوردارند، اظهار داشت: این در حالی است که در قبل از انقلاب هیچ روستایی در استان همدان از این نعمت برخوردار نبود.

وی توجه دولت به روستاها را یک رویکرد اسلامی دانست و افزود: این خدمات نسبت به قبل از انقلاب در روستاها قابل قیاس نیست و امروز ما در روستاها شاهد وجود امکانات مختلفی از جمله آب، برق، تلفن خانگی و گاز هستیم.

فرماندار شهرستان اسدآباد از بهره‌برداری سه پروژه صنعتی و تولیدی شهرستان در سه ماه نخست سال آینده خبر داد و گفت: ایجاد سه پروژه بزرگ و مهم صنعتی در منطقه چهاردولی موجب ایجاد هزار شغل به صورت مستقیم و 3 هزار شغل غیر مستقیم می‌شود.

عبدکوند با اشاره به اینکه 90 کشور عضو عدم تعهد از رفع تحریم‌های ایران دفاع کردند که این امر، حمایت همه جانبه دنیا را از ایران نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: امروز تحریم‌های ظالمانه‌ای که توسط آمریکا اعمال شده لغو شد و ما شاهد سفر هیئت‌های اقتصادی از کشورهای مختلف به ایران اسلامی بودیم.

وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید که مولود انتخاباتی است که مردم در آن شرکت کردند و این دولت با رویکرد توجه به تولید، اقتصاد و معیشت مردم، برنامه‌های خوبی را انجام داده و در سال‌های آینده هم شاهد اخبار خوبی در سطح کشور خواهیم بود.

فرماندار اسدآباد خاطرنشان کرد: هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که ویژگی انقلاب اسلامی ایران را داشته باشد، چرا که پیوند ناگسستنی بین مردم و رهبری وجود دارد.

وی از اجرای 160 برنامه در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: همچنین 81 پروژه با 6 میلیارد و 500 میلیون تومان بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/89008/20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول