اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

نقش شهدا در استمرار انقلاب بی‌بدیل بود

امام جمعه نکا گفت: نقش شهدا در پیروزی و استمرار انقلاب بی‌بدیل بود بنابراین مردم ما باید این ارزش‌های مقدس نظام را به خوبی به جامعه منتقل کنند.

نقش شهدا در استمرار انقلاب بی‌بدیل بود

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی شب گذشته در یادواره شش تن از شهدای نداف خیل و درزی‌محله نکا گفت: ولایت‌مداری مهم‌ترین شاخصه زندگی شهدا بود بنابراین همه ما باید با تبعیت از شهدا در راه ولایت جان بر کف بوده و همواره آماده جانفشانی باشیم.

وی ادامه داد: شهدا از جان خود گذشتند تا ما در آزادی و استقلال همه جانبه زندگی کنیم و ما باید قدر لحظه لحظه زندگی خود را بدانیم و در ادامه راه شهدا و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه تلاش کنیم.

محمدی‌لایینی تصریح کرد: شهدا تکلیف خود در حفاظت از کیان ایران اسلامی را با بصیرت انجام دادند و اکنون وظیفه ما است تا با عمل به وصایا و سفارش‌های شهدا راه با برکت‌شان را با ولایتمداری ادامه دهیم.

امام جمعه نکا با اشاره به توطئه‌های اخیر دشمنان در رابطه با انرژی هسته‌ای گفت: مردم ما امسال با حضور حماسی و پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن انزجار از استکبار و ایادی کفر را به رخ جهانیان می‌کشانند.

وی گفت: استقلال، آزادی و شکل‌گیری نظام اسلامی از جمله دستاوردهای مهم انقلاب است که باید با چنگ و دندان آن را حفظ کنیم.

محمدی‌لایینی افزود: حضور ملت ما در همه عرصه‌های مختلف نظام بی‌بدیل است و در این دوره حساس نیز مردم باید با زمان‌شناسی و حضور گسترده توطئه دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی قبل از انقلاب گرفتار شیاطین بود، خاطرنشان کرد: ملت ما در طول قبل از انقلاب از هر نوع وابسته به ایادی کفر و شیطان بودند اما با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استقلال همه جانبه خود را مدیون امام راحل، شهدا و رهبری و دفاع جانانه مردم هستند.

امام جمعه نکا گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن «نه» بزرگ به استکبار است و مردم ولایتمداری همه جانبه خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

محمدی‌لایینی با بزرگداشت سالروز وفات جانسوز حضرت فاطمه معصومه (س) افزود: فاطمه معصومه (س) در بین امامزادگان تنها کسی است که پاداش زیارت تربت ایشان بهشت است.

وی اظهار کرد: این بانوی بزرگوار سرچشمه فضایل و کمالات معنوی است و وجود ایشان در قم مایه برکت برای ایران اسلامی و جامعه تشیع است.

انتهای پیام/86002/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول