اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید شاهرود:

سیره شهدا در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی مد نظر قرار گیرد

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهرود گفت: سیره و زندگی شهدای انقلاب اسلامی، چراغ راه آیندگان بوده و در حفظ و تداوم انقلاب و برپایی تمدن بزرگ اسلامی باید مد نظر قرار گیرد.

سیره شهدا در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی مد نظر قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‏الاسلام محمد محمدی در دیدار از خانواده شهیدان علی عباسی، حسن بیرجندی، حسن فرومدی و رمضان‏علی نوری و جانباز 70 درصد نعمت زالویی که به مناسبت دهه فجر با حضور بخشدار مرکزی، فرمانده بسیج نجف اشرف، دهیار، شورای روستا و بسیجیان در منازل شهدا و ایثار گران انجام شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) به تزکیه تکیه کردند؛ چون اگر افراد آلوده باشند، نمی‏توانند قابل اعتماد باشند.

وی افزود: اگر امام خمینی (ره) آن شخصیت والای معنوی منحصر به‌فرد خود را نداشتند، بی‏شک حضور میلیونی پیروان خود را در حماسه انقلاب پشت سر خویش نمی‌دیدند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهرود تصریح کرد: شخصیت والای امام سبب شد تا خیل جوانان به دور ایشان جمع شوند و با ندای روحانی او برای دفاع از انقلاب و اسلام سر از پا نشناسند.

محمدی خاطر نشان کرد: خیل عظیم مردم با تبعیت از اسلام و ولایت برای دفاع از انقلاب به میدان آمدند و قریب به 300 هزار نفر شهید تقدیم این انقلاب بزرگ کردند.

وی بیان کرد: امروز وظیفه ما این است که از این خون‏های ریخته شده و این رشادت‌ها و ایثارگری‏ها تجلیل و این فرهنگ را در جامعه ترویج کنیم.

در این دیدارها، هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهدا و ایثارگران اهدا و از تلاش‌ها و صبر و مجاهدت‌های آنان برای حفظ و اعتلای انقلاب اسلامی تجلیل شد.

انتهای پیام/2249/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول