اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا:

راه‌اندازی اورژانس جاده‌ای در محور کمیشان نکا ضروری است

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا گفت: احداث اورژانس جاده‌ای در محور کمیشان نکا امری ضروری است که با جدیت در حال بررسی است.

راه‌اندازی اورژانس جاده‌ای در محور کمیشان نکا ضروری است

اسماعیل محمودیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن کمیشان در جاده ترانزیتی و محورساری ـ بهشهر، وجود اورژانس جاده‌ای و امدادرسانی به موقع در حوادث یکی از عوامل مهم جلوگیری از مرگ و میر جاده‌ای در مازندران است که این از مسئله مهم در دست پیگیری است.

وی افزود: مکاتبات و نامه‌گاری‌های مختلف برای این امر انجام شده و باید مجوز احداث این پایگاه از وزارت بهداشت کشور صادر شود که در همین رابطه 2 هزار متر مربع زمین از سوی خیران اهدا شده است.

وی با بیان اینکه بهداشت و درمان به تنهایی قادر به ساخت و ساز و تجهیزات و ارائه امکانات در تمام نقاط شهرستان نیست و باید خیران و مردم وارد شوند، خاطرنشان کرد: تمام نهادهای اجرایی در امر بهداشت عمومی در جامعه تلاش کنند.

محمودیان بیان داشت: وزارت بهداشت و درمان با تلاش همه پرسنل خود تنها می‌تواند 25 درصد سلامت جامعه را تامین کند، و لذا 75 درصد دیگر تامین سلامت جامعه نیازمند حمایت سیاست‌گذاران مسائل اجتماعی و اقتصادی و مردم است که خوشبختانه بدرستی انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا ادامه داد: باید همه ارگان‌ها و نهادهای اجرایی در ایجاد سلامت و امر بهداشت عمومی بکوشند و مسئله سلامت تنها مختص بهداشت و درمان نیست.

محمودیان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در شهرستان نکا گفت: در دهه فجر امسال بهره‌برداری از دو خانه بهداشت محله کوی مهرگان(عباس آباد سابق) و روستای آقا محله با اعتباری حدود 140 میلیون تومان از جمله طرح‌های افتتاح شده بوده است.

وی افزود: همچنین کلنگ‌زنی خانه بهداشت روستای کمیشان نیز با اهدای زمینی توسط خیران به مساحت 320 متر مربع آغاز شده است که با اختصاص اعتبارات دولتی و کمک مردمی احداث می‌شود تا بتوانیم خدمات مناسب بهداشت و درمان را در این روستا به اهالی ارائه دهیم.

انتهای پیام/86002/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول