اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی نیر:

راه‌های ارتباطی 90 روستای نیر بازگشایی شد

رئیس راه و شهرسازی نیر گفت: به دنبال بارش برف اخیر با تلاش راهداران راه ارتباطی 90 روستا در شهرستان نیر بازگشایی شد.

راه‌های ارتباطی 90 روستای نیر بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد مهارتی عصر امروز در جلسه تجلیل از اکیپ‌های راهداری در جشن انقلاب در شهر نیر اظهار داشت: در حال حاضر با تلاش راهداران این اداره کلیه راه‌های ارتباطی این شهرستان اعم از اصلی، فرعی و روستایی باز و تردد خودروها در آنها جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه دو اکیپ راهداری با تجهیزات کامل در مسیرهای کوهستانی و پرتردد نیر مستقر هستند، افزود: راهداران خدوم این اداره طی بارش‌های اخیر علاوه بر بازگشایی جاده‌های اصلی و فرعی، راه‌های ارتباطی 90 روستا را بازگشایی و حدود 250 تن نمک‌پاشی در محورهای مواصلاتی شهرستان انجام داده‌اند.

مهارتی همچنین به رانندگان توصیه کرد هنگام تردد از محورهای ارتباطی شهرستان نیر به ویژه مناطق کوهستانی و برفگیر خودروهای خود را به زنجیر چرخ و دیگر وسایل و تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس راه و شهرسازی نیر به تلاش‌های راهداران در سخت‌‌ترین شرایط برای برف‌روبی گردنه‌ها و مسیرهای ارتباطی در این شهرستان برفگیر اشاره کرد و ادامه داد: این تلاش‌ها سبب شده تا تردد مردم در زمستان به راحتی انجام شده و با کمترین مشکل شاهد تردد روان مردم و هموطنان در این مسیر باشیم.

شهرستان نیر با 24 هزار نفر جمعیت در 32 کیلومتری جنوب غربی اردبیل واقع شده و راه اصلی ارتباطی استان‌های اردبیل و آذربایجان‌شرقی از شهر نیر می‌گذرد.

انتهای پیام/62001/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول