اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار انزلی:

تمام مسیرهای انزلی در 48 ساعت آینده بازگشایی می‌شود

شهردار انزلی گفت: تمام مسیرهای فرعی و اصلی بندرانزلی تا 48 ساعت آینده بازگشایی می‌شود.

تمام مسیرهای انزلی در 48 ساعت آینده بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، رضا پورشعبان ظهر امروز در جریان بازدید از وضعیت برفی این شهر با بیان اینکه تمام معابر اصلی انزلی باز شده است، اظهار کرد: عبور و مرور در برخی مسیرها همچنان به سختی صورت می‌گیرد.

وی امکانات شهرداری انزلی را محدود خواند و گفت: با وجود تلاش شبانه‌روزی هنوز نتوانسته‌ایم سرعت بیشتری در این امر داشته باشیم.

شهردار انزلی با اشاره به اینکه در 48 ساعت آینده تمام مسیرها باز می‌شود، تصریح کرد: خیابان ورزش در انزلی ظهر امروز بازگشایی شد و امیدواریم تا 48 ساعت دیگر تمام مسیرهای فرعی و کوچه‌ها باز شود.

وی با تصریح بر اینکه وضعیت کوچه‌های انزلی نامناسب است، افزود: وزارت دفاع و شهرداری‌های رشت و لاهیجان ماشین‌آلاتی برای انزلی اعزام کرده‌اند و به‌زودی شاهد وضعیت عادی در شهر انزلی خواهیم بود.

به گفته پورشعبان، پاکسازی خیابان‌های غازیان انزلی را اداره بندر انزلی به عهده گرفته است.

وی با بیان اینکه قبل از بارش برف جلسه مدیریت بحران در انزلی تشکیل شد، خاطرنشان کرد: در این جلسه مشکل کمبود امکانات شهرداری انزلی مطرح شد اما کمک‌رسانی دیر صورت گرفت و تنها منطقه آزاد انزلی به شهرداری کمک کرد.

شهردار انزلی یادآور شد: شهرداری انزلی 50 تن نمک از شهر «خوی» خریداری کرده است که این امر می‌تواند به بازگشایی مسیرها کمک کند.

وی درباره خسارت‌های وارد شده در شهر انزلی، گفت: پس از پاکسازی مسیرها این موضوع را بررسی می‌کنیم.

پورشعبان به انباشته شدن زباله‌های خانگی در سطح شهر و کوچه‌های انزلی اشاره کرد و متذکر شد: گروهی از رشت با 6 دستگاه برای جمع‌آوری زباله به انزلی می‌آیند تا زمانی که مسیر کمپوست انزلی باز شود زباله‌ها به رشت منتقل شود.

وی با اشاره به بازگشایی جایگاه سی‌ان‌جی در خیابان آیت‌الله نجفی انزلی، خاطرنشان کرد: اکنون چهار نازل برای تاکسی‌ها و 2 نازل برای شخصی‌ها آغاز به‌کار کرده‌اند.

انتهای پیام/2300/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول