اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفتمین روز از دهه فجر

شعبه تامین اجتماعی خنداب افتتاح شد

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر شعبه تامین اجتماعی شهرستان خنداب با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و محلی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شعبه تامین اجتماعی خنداب افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی ظهر امروز در مراسم افتتاح این شعبه گفت: با مستقل شدن تامین اجتماعی شهروندان خنداب به راحتی می‌توانند از خدمات تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

کیومرث طهماسبی افزود: پیش از این مردم خنداب تنها قادر بودند با مراجعه به شعبه اقماری از خدمات محدودی چون تعویض دفترچه، تامین اعتبار و دریافت حق بیمه بهره‌مند شوند اما با مستقل شدن این شعبه تمام خدمات تامین اجتماعی نظیر تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت به راحتی توسط بیمه شدگان قابل دریافت خواهد بود.

وی تصریح کرد: ارتقای شعبه اقماری به شعبه مستقل با هدف ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان و افزایش رضایتمندی مردم صورت گرفته است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به زیر پوشش داشتن 2 هزار و 500 نفر از شهروندان خنداب گفت: از این تعداد 432 نفر مستمری‌‌بگیر هستند.

طهماسبی عنوان کرد: در پاییز امسال یک‌هزار و 800 جلد دفترچه تامین اجتماعی در این شهرستان تعویض شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اینکه جمعاً چهار شعبه تامین اجتماعی به مناسبت دهه فجر در استان راه‌اندازی می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر 11 شعبه تامین اجتماعی در شهرهای مختلف استان فعالیت دارند که با راه‌اندازی چهار شعبه جدید جمع این شعبه‌ها به 15 مورد افزایش خواهد یافت.

طهماسبی تصریح کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر چهار شعبه تامین اجتماعی در شهرهای کمیجان و خنداب راه‌اندازی و در اراک و ساوه در همین ایام خجسته راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی افزود: علاوه بر این 15 شعبه چهار شعبه اقماری در شهرهای نوبران، ساوه، نیم‌ور و فرمهین و سه کارگزاری دیگر در شهر اراک فعالیت دارند.

طهماسبی با اشاره به ارتقای شعبه اقماری کمیجان به شعبه مستقل عنوان کرد: هم‌اکنون 2 هزار و 500 نفر در این شهرستان زیر پوشش تامین اجتماعی هستند که از این تعداد 304 نفر مستمری‌بگیر هستند.

به گفته وی، در سه ماه گذشته 2 هزار جلد دفترچه در شعبه اقماری این شهرستان تعویض شده است.

انتهای پیام/87003/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول