اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت می‌گیرد

خودکفایی 4 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد در همدان

معاون کمیته امداد امام خمینی استان همدان گفت: امسال بیش از 4 هزار خانوار از مددجویان کمیته امداد در این استان خودکفا می‌شوند.

خودکفایی 4 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علی نامداری ظهر امروز در همایش مددجویان کمیته امداد نهاوند اظهار داشت: از مهم‌ترین دغدغه‌های کمیته امداد ایجاد اشتغال برای مددجویان و افزایش شأن و منزلت آنها است.

وی گفت: تاکنون در کمیته امداد استان بیش از 58 هزار طرح خودکفایی ایجاد شده که حدود 90 درصد از این طرح‌ها منجر به ایجاد اشتغال در بین مددجویان شده است.

معاون کمیته امداد امام خمینی استان همدان از احداث 5 هزار و 800 خانه در روستاهای استان توسط کمیته امداد خبر داد و گفت: یک‌هزار و 600 خانه در شهرهای استان برای نیازمندان احداث شده است.

وی از همکاری و مساعدت 31 هزار حامی در استان خبر داد و گفت: تعداد 8 هزار یتیم زیرپوشش حامیان قرار دارد.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند نیز انقلاب اسلامی را انقلاب ارزش‌ها خواند و گفت: حمایت آحاد مردم از انقلاب و اعتماد متقابل بین مردم و امام راحل، موجب شد که انقلاب اسلامی با وجود کینه‌ورزی‌ها و تهدیدهای دشمنان بعد از 35 سال انقلابی فراگیر و الگو برای دیگر ملت‌ها شود.

علی کاویانی، رئیس کمیته امداد شهرستان نهاوند نیز از ارائه خدمات در عرصه‌های مختلف به بیش از 10 هزار نفر از افراد زیرپوشش کمیته امداد در نهاوند خبر داد.

انتهای پیام/89016/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول