اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته 19 جام آزادگان صورت گرفت

همدانی‌ها با توقف الوند و شکست پاس در گرداب سقوط

در هفته 19 جام آزادگان تیم فوتبال الوند در خانه متوقف شد و تیم پاس در داربی غرب کشور بازی را واگذار کرد تا نمایندگان فوتبال همدان کاندیدای سقوط باشند.

همدانی‌ها با توقف الوند و شکست پاس در گرداب سقوط

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته 19 لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برای نمایندگان فوتبال همدان اصلاً خوش‌یمن نبود و احساس خطر سقوط برای هر دو تیم همدانی همچنان احساس می‌شود.

در این هفته دو تیم همسایه جدولی شهرداری یاسوج و الوند در همدان به مصاف هم رفتند اما تلاش دو تیم ثمری نداشت و تساوی دو بر دو حاصل کار این تیم‌های انتهای جدولی گروه 2 جام آزادگان بود.

تیم الوند در حالی برابر حریف یاسوجی خود متوقف شد که بازی را دو بر صفر عقب بود اما با درخشش تعویض طلایی خود قاسم اکبری توسط هر دو گل را به ثمر برساند و بازی باخته را با تساوی عوض کند و به یک امتیاز ارزشمند خانگی دست پیدا نکند.

کسب این تساوی وضعیت هر دو تیم را جدول تغییری نداد و همچنان شهرداری‌چی‌های یاسوجی با 18 امتیاز در مکان یازدهم و الوند همدان با 17 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول گروه جا خوش کرده‌اند.

تیم فوتبال پاس همدان دیگر نماینده فوتبال همدان در جام آزادگان هم همچنان بر نوار ناکامی قدم می‌زند و امروز هم در دربی غرب کشور مغلوب حریف کرمانشاهی خود شد و یک بر صفر مقابل تیم راهیان شکست را پذیرا شد تا وضعیت این تیم هم بدتر از قبل شود.

هرچند در این بازی حسن اشجاری از روی نقطه پنالتی می‌توانست بازی باخته را با برد عوض کند اما این اتفاق نیفتاد تا تیم پاس هم‌مانند دیگر تیم همدانی خطر سقوط را احساس کند.

برد راهیان این تیم را در جمع مدعیان قرار داد و امتیازات این تیم را به عدد 27 رساند و پاس هم با کسب همان 17 امتیاز در جمع تیم‌های فانوس به دست گروه قرار داد و عنوانی بهتر از یازدهم را کسب نکرده است.

با شرایط و اتفاقاتی که در هفته 19 جام آزادگان صورت گرفت هر دو تیم فوتبال الوند و پاس، نمایندگان استان در این رقابت‌ها کاندیدای سقوط هستند و باید دید در هفته‌های آتی چه نتایجی برای این دو تیم رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/89020/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول