اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شب 22 بهمن و همراه با نورافشانی

فریاد «الله اکبر» بر فراز تپه نورالشهدای دهدشت طنین‌انداز می‌شود

فرماندار کهگیلویه گفت: در شب پیروزی انقلاب و همزمان با کشور، فریاد «الله اکبر» با نورافشانی در تپه نورالشهدای دهدشت طنین‌انداز خواهد شد.

فریاد «الله اکبر» بر فراز تپه نورالشهدای دهدشت طنین‌انداز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری عصر امروز در نشست برنامه‌ریزی مراسم 22 بهمن در دهدشت اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور مردم همیشه در صحنه کهگیلویه به شکرانه سی و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به یاد تکبیرهای بهمن ماه سال 1357، فریاد الله اکبر سر دادند.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: در ساعت 21 دوشنبه شب، تپه نورالشهدای دهدشت نورافشانی و بانگ «الله اکبر» طنین‌انداز می‌شود.

جعفری با بیان اینکه در نقاط مختلف شهر دهدشت آسمان نورافشانی می‌شود، ابراز داشت: مردم کهگیلویه به پیروی از ملت بزرگ ایران اسلامی، غریو فریادهای کوبنده و بانک رسای الله اکبر را از بلندای آسمان این شهر به گوش جهانیان خواهند رساند.

رئیس ستاد دهه فجر کهگیلویه، غریو فریادهای کوبنده مردم در شب پیروزی انقلاب را مشت دیگری بر دهان استکبار عنوان کرد.

جعفری با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در روز سه شنبه، مسیر حرکت راهپیمایان را از مقابل سپاه ناحیه دهدشت دانست و تصریح کرد: مردم اسلامی دهدشت با حضور گسترده در راهپیمایی وحدت‌آفرین 22 بهمن، حماسه دیگری خواهند آفرید.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه در پایان با اشاره به توطئه‌های دشمنان کشورمان و طرح گزینه‌های روی میز، اهمیت حضور مردم در راهپیمایی امسال را دوچندان خواند و ابراز داشت: دشمنان قسم خورده این نظام و در رأس آن‌ها آمریکای خبیث همواره در تلاش هستند تا حضور مردم در راهپیمائی‌های ما را کمرنگ کنند ولی به این هدف خود نخواهند رسید.

انتهای پیام/82016/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول