اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر استان یزد:

یزد امسال شاهد برگزاری باشکوه‌ترین راهپیمایی 22 بهمن خواهد بود

رئیس ستاد دهه فجر استان یزد گفت: یزد به برکت حضور مردم با ایمان، متعهد، انقلابی و ولایت‌مدار امسال شاهد برگزاری یکی از باشکوه‌ترین راهپیمایی‌های 22 بهمن خواهد بود.

یزد امسال شاهد برگزاری باشکوه‌ترین راهپیمایی 22 بهمن خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی 22 بهمن گفت: 22 بهمن یوم‌الله است و مردم یزد هر سال در راهپیمایی این روز حضوری پرشور و باشکوه داشته‌اند و امسال نیز به برکت حضور مردم متعهد و انقلابی یزد، شاهد برگزاری راهپیمایی باشکوه در استان یزد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن در 45 نقطه استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری راهپیمایی باشکوه در همه نقاط استان صورت گرفته و یزد حماسه‌ای بزرگ در این زمینه رقم خواهد زد.

فخرالدینی تاکید کرد: مردم یزد تاکنون در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور داشته‌اند و در راهپیمایی امسال نیز حضور فعال خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه رهبری مدبرانه و شجاعانه امام خمینی (ره) رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود، عنوان کرد: امام خمینی (ره) برای خدا حرکت کرد و به ایران آمد و انقلاب او در دست ما یک امانت است.

وی بر پاسداری از دستاوردهای امام، انقلاب و شهدا تاکید کرد و یادآور شد: قیام امام حسین (ع) با شعار «هیهات من الذله» انجام شد و انقلاب اسلامی ایران نیز با شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» به ثمر رسید که هر 2 شعار در هر مقطع از زمان تازه و نو بوده است.

فخرالدینی همچنین با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول 35 سال گذشته علیه انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تا مجالس امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی برپاست، این توطئه‌ها راه به جایی نخواهد برد و ملت ایران به شعار استقلال و آزادی پایینده است.

وی نظام جمهوری اسلامی را نظام دینی و انقلاب امام خمینی (ره) را الهی توصیف کرد و گفت: امروز نسل جدید و قدیم با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی به هم پیوند خورده‌اند.

فخرالدینی همچنین با اشاره به اطلاع‌رسانی مسیرهای راهپیمایی در یزد از رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی خواست که در اطلاع‌رسانی صحیح مسیرها و ساعات برگزاری راهپیمایی، با ستاد دهه فجر استان یزد همراهی و همکاری کنند.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول