اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران قزوین خبر داد

پذیرش طلاب خواهران در حوزه‌های علمیه قزوین

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان قزوین از پذیرش طلاب خواهران در حوزه‌های علمیه خواهران این استان خبر داد.

پذیرش طلاب خواهران در حوزه‌های علمیه قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام رضا کاظم‌لو ظهر امروز در جمع مدیران و اساتید مدارس حوزه‌های علمیه خواهران که در سالن اجتماعات مدرسه فاطمیه برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام و پذیرش طلاب خواهر در حوزه‌های علمیه خواهران استان قزوین نیز انجام می‌‌‌‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان به تحصیل علوم حوزوی از 26 بهمن ماه تا 10 اسفند ماه سال جاری برای ثبت‌نام فرصت دارند و نتایج از طریق جراید کثیرالانتشار و سایت اینترنتی در 31 فروردین ماه 93 به اطلاع داوطلبان می‌رسد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان قزوین اضافه کرد: داوطلبان می‌توانند از طریق سایت اینترنتی حوزه علمیه قزوین نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

کاظم‌لو با اشاره به لزوم تقویت مدارس حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد: باید در راستای گسترش و تقویت این مدارس تلاش کنیم تا مورد رضای خداوند متعال قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با همکاری مدیران و اساتید مدارس حوزه‌های علمیه استقبال خوبی از این مدارس از سوی خانواده‌ها صورت گرفته که جای قدردانی است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان قزوین گفت: باید تلاش کنیم خانواده‌های استان قزوین با مدارس حوزه‌های علمیه به ویژه حوزه‌های علمیه ویژه خواهران بیشتر آشنا شوند.

کاظم‌لو ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاورد بزرگی است که با نثار خون شهدا و تدابیر امام راحل به ملت ایران عطا شده است.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را در راستای ضربه زدن به این نظام برآمده از خون شهدا به کار می‌گیرند اما به دلیل هوشیاری و بصیرت ملت ایران تمام نقشه‌های آنان خنثی می‌‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان قزوین ضمن تأکید بر حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن اضافه کرد: باید با قدرشناسی و پاسداری از خون شهدای گلگون کفن و جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز متحد و یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم.

کاظم‌لو خاطرنشان کرد: در این راهپیمایی باید برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی با حضور پرشور خود پاسخ محکمی به یاوه سرایان جهانی و ایادی داخلی و خارجی بدهیم.

انتهای پیام/77010/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول