اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

26 بهمن ماه

انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار می‌شود

ستاد برگزاری انتخابات هفتمین دورۀ مجمع نمایندگان طلاب و فضلاء حوزه علمیه قم اعلام کرد که این انتخابات روز شنبه 26 بهمن ماه در مدرسه فیضیه برگزار می‌شود

انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این اطلاعیه خطاب به حضرات علما، اساتید، فضلا و طلاب گرانقدر حوزه علمیه قم آمده است: به حول و قوه الهی و با الطاف حضرت بقیه الله الاعظم عج الله تعالی فرجه الشریف انتخابات هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در مورخ شنبه 26 بهمن 1392 مصادف با 15 ربیع الثانی 1435 در سالن اجتماعات مدرسه مبارکه فیضیه از ساعت 8 صبح الی 18 عصر برگزار خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بر این اساس بدین وسیله فهرست نهایی حوزه های انتخابیه، تعداد نمایندگان موردنیاز هر حوزه و شرایط رای دهندگان اعلام می‌گردد. لازم به ذکر است فهرست اسامی نامزدهای این دوره انتخابات - مطابق با اعلام صورت گرفته به افراد داوطلب - از روز دوشنبه 21 بهمن اطلاع رسانی خواهد شد.

طبق ماده 8 آیین نامه، انتخاب کنندگان باید دارای شرایط ذیل باشند:

* از طلاب حوزه انتخابیه باشد

* از طلاب مقیم حوزه علمیه قم محسوب شود

* دارای پرونده تحصیلی در مرکز مدیریت حوزه و بیش از 5/1 سال سابقه تحصیل در حوزه علمیه قم و یا معلوماتی در حد شرح لمعه داشته باشد.

* سوء شهرت نداشته باشد.

در این اطلاعیه افزوده شده است: لازم به ذکر است واجدین شرایط فوق الذکر می‌توانند با همراه داشتن مدرک شناسایی معتبر نسبت به انتخاب کاندیداهای مورد نظر خود در تاریخ یاد شده اقدام فرمایند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده داوطلبان هر حوزه انتخابیه می توانند به پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین به آدرس www.jameehmodarresin.org و یا پایگاه اطلاع رسانی مدیریت حوزه علمیه استان قم و همچنین پایگاه خبرگزاری حوزه (حوزه نیوز) مراجعه کنند.

حوزه‌های انتخابیه و تعداد نمایندگان حوزه‌های انتخابیه انتخابات هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

انتهای پیام/2258/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول