اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل کمیته امداد استان یزد

نخستین مرکز نیکوکاری بافق افتتاح شد

نخستین مرکز نیکوکاری شهرستان بافق امروز با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد به مناسبت ایام‌الله دهه فجر آغاز به کار کرد.

نخستین مرکز نیکوکاری بافق افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد، ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری، ایجاد مراکز نیکوکاری را تقویت و توسعه شبکه‌های مردمی در امور خیری عنوان کرد.

محمد اکبری بیان کرد: یکی از اهداف کمیته امداد با توجه به مردمی بودن آن از ابتدای تاسیس، استفاده از ظرفیت‌های مردم برای حمایت از محرومان است.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت مردم در حوزه شناسایی محرومان و شناسایی خیران خاطرنشان کرد: هدف از راه‌اندازی این مراکز استفاده از کارکرد اجتماعی مساجد و تقویت شبکه‌های مردمی در محلات برای پیوند خیران با نیازمندان است .

اکبری به توصیه‌های دین اسلام در مورد کارکرد اجتماعی مساجد در کنار انجام امور مذهبی در آنها اشاره کرد و اظهار داشت: سهمیه استان یزد 30 مرکز است که ششمین مرکز نیکوکاری استان در بافق افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور امام جمعه بافق، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، نخستین مرکز نیکوکاری بافق به نام دارالمهدی (عج) افتتاح و هیئت‌مدیره آن معرفی شدند.

برای افتتاح مرکز نیکوکاری دارالمهدی (عج) بافق بیش از 100میلیون ریال از محل اعتبارات شبکه مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق هزینه شده است.

انتهای پیام/2464/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول