اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ارتباطات در تماس ویدیو کنفرانس با مسئولان ارشد کردستان عنوان کرد

برقراری ارتباط تلفن‌همراه در تمامی نقاط کردستان/ ورود اینترنت به نقاط روستایی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تمامی نقاط از جمله راه‌های مواصلاتی روستایی و شهری کردستان زیرپوشش موبایل قرار می‌گیرد.

برقراری ارتباط تلفن‌همراه در تمامی نقاط کردستان/ ورود اینترنت به نقاط روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود واعظی ظهر امروز در تماس ویدیو کنفرانس با مسئولان ارشد استان و دستور افتتاح 47 طرح خدماتی استان اظهار کرد: از افتتاح این طرح‌های خدماتی در روستاها و مناطق محروم کردستان خرسندیم اما این میزان خدمات کافی نبوده و برای گسترش خدمات تلاش خواهیم کرد.

واعظی در این تماس تصویری خطاب به مردم و مسئولان کردستانی اظهار داشت: مردم کردستان شایسته والاترین خدمات بوده و به هیچ وجه امکانات و خدمات موجود قابل قبول نیست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: با برنامه‌ریزی به عمل آمده، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد گسترش خدمات ارتباطی در این استان مهم و استراتژیک کشور باشیم و با توجه به قول مساعد نمایندگان مجلس و کمیسیون ارتباطات مجلس امید است شاهد افزایش اعتبارات در این بخش باشیم.

وی ابراز کرد: امیدواریم با همکاری نزدیک بین مخابرات استان کردستان و اداره کل ارتباطات استان شاهد برقراری خدمات ارتباطی در همه نقاط استان و همه روستاهای زیر 20 خانوار این استان باشیم و موضوع پوشش موبایل نیز با هماهنگی‌های به عمل آمده با شرکت‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل در این استان و در راه‌های مواصلاتی روستایی و شهری دنبال خواهد شد.

واعظمی در پایان همچنین برقراری اینترنت در نقاط روستایی و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در استان کردستان را از جمله اولویت‌های این وزارتخانه عنوان کرد و بر انسجام فعالیت‌های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این خصوص تأکید کرد.

انتهای پیام/79006/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول