اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

نخستین خانه ووشو کردستان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: نخستین خانه ووشو کردستان راه‌اندازی می‌شود.

نخستین خانه ووشو کردستان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولایی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت ووشو کردستان، اظهار داشت: مجامع ما آزاد بوده و همه چه ورزشی و چه غیر ورزشی‌ها می‌توانند در آن شرکت کنند.

وی با گلایه از برخی انتقادات در رسانه‌ها، خاطرنشان کرد: مشخص است زمانی که اهالی ورزش برای حضور در سمت ریاست هئت‌ها پا پیش نگذارند مدیران دستگاه‌های دولتی حضور خواهند یافت و بزرگنمایی این موضوع چندان خوشایند نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه هیئت ووشو استان در حدود 12 سال است در استان راه‌اندازی شده گفت: بیشترین مدال‌ها در ورزش استان متعلق به این رشته است.

جولایی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه ووشو در تمام شهرستان‌های استان فعال است اما متأسفانه در هیچ کدام از این شهرها خانه ووشو وجود ندارد.

وی ادامه داد: به دلیل فعالیت مناسب این ورزش در شهرستان‌ها لازم است سالن اختصاصی و ویژه این ورزش در همه شهرها ایجاد و راه‌اندازی شود تا موفقیت‌های این رشته تداوم داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به وجود قهرمانان، داوران ملی و بین‌المللی و مربیان شناخته شده در سطح کشور در ووشوی کردستان این امر را موجب افتخار برای جامعه ورزشی استان دانست.

جولایی با اشاره به دستاوردهای بانوان فعال در ووشو کردستان اظهار کرد: جایگاه آنها در این رشته تثبیت شده و قابل احترام است و ما به وجود چنین بانوان قهرمانی به خود می‌بالیم.

وی از واگذاری زمین به هیئت ووشو برای ساخت نخستین خانه ووشو استان خبر داد و افزود: باید در آینده همه شهرستان‌ها دارای سالن اختصاصی شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد: رئیس جدید هیئت ووشو این استان با اتخاذ تدابیر لازم بتواند زمینه موفقیت روزافزون این ورزش را فراهم آورد.

انتهای پیام/79012/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول