اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بستری از حاشیه

انتخابات هیئت ووشو کردستان برگزار می‌شود

انتخابات هیئت ووشو کردستان امروز با حضور جلال اصغری رئیس فعلی هیئت به عنوان تنها نامزد برگزار خواهد شد.

انتخابات هیئت ووشو کردستان برگزار می‌شود

رئیس هیئت ووشو کردستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، ضمن بیان این موضوع گفت: خود من در آخرین روز ثبت‌نام برای این سمت، تصمیم به حضور مجدد در ووشو گرفتم و علت آن هم عدم حضور شخص دیگری برای پذیرش این مسئولیت بود.

جلال اصغری در خصوص چرایی حضور نیافتن ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته به منظور تصدی این سمت، مشکلات مالی و راه دشوار جذب اسپانسر را مهمترین دلیل عنوان کرد.

وی در ادامه به برخی انتقادات مطرح شده از سوی رئیس قبلی هیئت ووشو شهرستان سنندج پاسخ داد و گفت: بر خلاف آن چیزی که سیاوش غفوری مطرح کرده است، فراخوان برای حضور در سمت ریاست هیئت به مدت یک هفته و با در نظر گرفتن 2 روز تعطیلی 9 روز به طول انجامید.

رئیس هیئت ووشو کردستان با بیان اینکه این فراخوان هم در جراید و هم در سایت ووشو استان درج شده بود، تصریح کرد: چرا وی در آن مدت اقدام به ثبت‌نام نکرده است.

اصغری با اشاره به اینکه خود غفوری در دوره گذشته از من برای حضور در این مسئولیت دعوت کرد، گفت: متأسفانه وی از ورزش دور شده و به دنبال حاشیه است.

وی با تأکید بر وجود اختلافات فراوان میان غفوری و ابراهیمی، دبیر کنونی هیئت اظهار کرد: بارها با این دو نفر و در حضور مدیران قبلی ورزش و جوانان استان، جلساتی برای رفع مشکلات این دو ترتیب داده شد، اما به نتیجه رسید.

رئیس هیئت ووشو کردستان با اشاره به اینکه هر شخصی آزاد است هر صحبتی را مطرح کند، گفت: حرف اصلی غفوری این است که وی را به عنوان دبیر هیئت انتخاب کنیم.

اصغری با یادآوری یکی دیگر از انتقادات غفوری، اظهار کرد: این مسئله که من به عنوان رئیس هیئت با سبک‌های این رشته آشنایی ندارم صحیح، اما مسئله اینجا است که خود غفوری برای حضور من اصرار داشت.

وی با بیان اینکه نمی‌گوئیم دبیر کنونی خیلی خوب است، تصریح کرد: اما ابراهیمی هزینه‌هایی برای ووشو انجام داده که سایرین از جمله غفوری هرگز نمونه آن را انجام نداده‌اند.

رئیس هیئت ووشو کردستان با یادآوری حضور فرد دیگری به نام گومه‌ای در مقطعی به عنوان دبیر هیئت، گفت: مجموعه ووشو به هیچ عنوان با وی همکاری نکردند و به ناچار گومه‌ای از ووشو کنار کشید.

اصغری افزود: غفوری چرا به جای بیان این صحبت‌ها تلاش نمی‌کند خود را به سطح ابراهیمی و محمدی برساند، اینکه وی مؤسس این رشته در استان بوده، به تنهایی کافی نیست و باید کار را تا انتها به درستی انجام داد.

وی در پایان اظهار کرد: قطعا در صورتی که در انتخابات امروز پیروز شوم، تغییراتی را اعمال و از فرد دیگری در سمت دبیر هیئت ووشو استان استفاده خواهم کرد.

گفتنی است در انتخابات امروز هیئت ووشو کردستان، قرار است دبیر فدراسیون نیز حضور داشته باشد.

انتهای پیام/79012/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول