اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعتماد بی‌جا سرقت وجوه بانکی را به همراه داشت

کلاهبرداری از طریق تلفن همراه

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی گفت: فردی که از طریق موبایل اقدام به برداشت غیرمجاز وجه می‌کرد، شناسایی شد.

کلاهبرداری از طریق تلفن همراه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد قاسملو ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: چندی پیش در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی مبالغی غیرمجاز برداشت شده است، رسیدگی به این امر در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی اذعان کرد: با بررسی تخصصی توسط کارشناسان، مشخص شد که خرید شارژها از طریق شرکت آسان پرداخت پرشین و پاسارگاد بوده که چندین فقره شارژ ایرانسل توسط یک فقره سیم کارت خریداری و مورد استفاده قرار گرفته است، با توجه به مشخصات اعلامی، مالک سیم کارت اصلی شناسایی و احضار شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات بیان داشت که شماره موبایل متعلق به بنده و شاکی مشخصات کارت بانکی را خودشان داده است تا برای دخترشان شارژ بخرم و این خرید از طریق #733* اقدام به خرید شارژ کردم و شاکی پرونده به این پلیس مراجعه و اعلام کرد به دلیل آنکه متهم شوهر خواهرم  است از شکایت خود صرف‌نظر می‌کنم و پرونده مختومه شد.

رئیس پلیس فتای استان آذربایجان‌شرقی خاطر نشان کرد: به همشهریان عزیز توصیه می‌شود به هیچ عنوان اطلاعات بانکی خود را همراه کارت بانکی یادداشت نکرده و یا آن را در اختیار دیگران قرار ندهند و در دوره‌های زمانی، نسبت به تغییر رمز اول و دوم خود اقدام کنند.

انتهای پیام/60001/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول