اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اعلام کرد

توزیع بیش از 388 هزار سبد کالا در آذربایجان غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: تاکنون بیش از 388 هزار سبد کالا میان مردم آذربایجان غربی توزیع شده است.

توزیع بیش از 388 هزار سبد کالا در آذربایجان غربی

عبادالله اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مهلت دریافت سبد کالا برای عموم افراد تا پایان اسفند ماه تمدید شده است و لزومی به ازدحام افراد در فروشگاه‌های عرضه محصولات برای دریافت سبد کالا وجود ندارد.

وی از توزیع 77 هزار و 388 سبد کالا بین خانوارهای آذربایجان غربی در طول مدت توزیع سبد کالا در استان خبر داد.

اکبری مشمولان دریافت سبد کالایی رایگان را در مرحله نخست آن 305 هزار خانواده اعلام کرد.

وی با اشاره به در نظر گرفتن 200 فروشگاه برای توزیع سبد کالای رایگان، تصریح کرد: هم اکنون تعادل نسبی در فروشگاه‌های عرضه این سبدهای کالایی در استان حاکم شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی فروشگاه‌های اسکاد، اتکا، امکان، رفاه و فرهنگیان را از فروشگاه‌های فعال استان در زمینه توزیع سبد کالا عنوان کرد و گفت: مشکلی از بابت عرضه اقلام کالایی وجود ندارد و کمبودی در زمینه تأمین اقلام کالایی این سبد وجود ندارد.

اکبری با اشاره به تمدید مهلت عرضه سبد کالایی تا پایان اسفند ماه، بار دیگر بر عموم مردم استان توصیه کرد از ازدحام در برابر فروشگاه‌های عرضه سبدهای کالایی برای دریافت کالاها خودداری کنند.

وی از حضور و بازرسی‌های مکرر بازرسان سازمان در فروشگاه‌های عرضه محصولات خبر داد و گفت: این بازرسان با حضور در محل‌های عرضه محصولات، کمبودها و تخلفات احتمالی را به سازمان گزارش می‌دهند و نگرانی از این بابت نیز برای مردم وجود ندارد.

انتهای پیام/61006/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول