اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/318

محمودی: روحانیت و حوزه علمیه همواره افتخار سربازی امام زمان (عج) را داشته‌اند

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: روحانیت و حوزه علمیه همواره افتخار سربازی امام زمان (عج) را داشته‌اند.

محمودی: روحانیت و حوزه علمیه همواره افتخار سربازی امام زمان (عج) را داشته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی پیش از ظهر امروز در همایش روحانیت و طلاب، خطاب به طلاب جوان گفت: شما طلاب جوان که نسل حاضر انقلاب هستید و  پرچم‌دار حرکت انقلاب برای نسل آینده باید به علوم روز مجهز و از مبارزات انقلابی و سختی راه  با خبر باشید.

امام جمعه موقت ورامین افزود: علمای فراوانی از خودگذشتگی کردند تا انقلاب پیروز شد، مگر تاریخ خاطرات آیت‌الله سعیدی را می‌تواند فراموش کند، مگر تاریخ می‌تواند یاد آیت‌الله شهید غفاری را فراموش کند، مگر می‌شود آن علمایی که به خاطر حقیقت‌گویی شهید شدند را فراموش کرد، شما باید راه آن بزرگواران را ادامه دهید.

وی اضافه کرد: امروز طلاب عزیز ما باید خود را  مجهز کنند برای دفاع از انقلاب و تقویت مساجد، این مسجد باید سنگر دفاع از انقلاب و مرکز حرکت سیاسی با محوریت ولایت باشد، ما باید منویات رهبری را برای مردم تبیین کنیم.

حجت‌الاسلام محمودی عنوان کرد: امام (ره) به خوبی باطن کار را دیده بودند و با الطاف حضرت ولی عصر (عج) این راه به ما نشان دادند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران در ادامه به مبارزات انقلابی روحانیت گفت: روحانیت در 15 خرداد نقش موثری داشتند، نام روحانیون باصفایی مانند مرحوم سید آقا احمدی را می‌بینیم، در سال‌های 56 و 57 و در اوج مبارزات با رژیم پهلوی نقش روحانیون را می‌بینید که چطور در صحنه حضور دارند، حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقا جنیدی، حاج آقا قمی، حاج آقا جهرودی، حاج آقا راشدی، حاج آقا طاهری و حاج آقا سید مصطفی احمدی که آن روز هم اعلامیه‌ها را شجاعانه امضاء می‌کردند و هم در خط مقدم تظاهرات حضور داشتند.

گفتنی است، این همایش با حضور آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کل کشور،  جواد طاهری امام جمعه خیرآباد، محسن خوانساری فرماندار، سیدرضا طباطبایی معاون سیاسی ـ انتظامی شهرستان ورامین و تعدادی از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان ورامین و جمع کثیری از طلاب و روحانیون این شهرستان در حوزه علمیه امام صادق (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول