اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد قزوین خبر داد

اکران «متروپل» و«رنج و سرمستی» در قزوین

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در ششمین روز جشنواره فیلم فجر «متروپل» و «رنج و سرمستی» به روی پرده می‌رود.

اکران «متروپل» و«رنج و سرمستی» در قزوین

مهدی رمضانی امروز در گفت‌‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در ششمین روز جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان قزوین، فیلم «متروپل» به کارگردانی مسعود کیمیایی و فیلم «رنج و سرمستی» به کارگردانی جهانگیر الماسی اکران می‌شود.

وی افزود: فیلم‌ها در 6 سانس به روی پرده می‌روند که طبق برنامه روز دوشنبه 21 بهمن ‌ماه نخستین سانس ساعت 10 فیلم «متروپل» مسعود کیمیایی در سینما مهتاب نمایش داده می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: در سانس دوم از ساعت 14 فیلم «رنج و سرمستی» جهانگیر الماسی و در سانس سوم از ساعت 16 «متروپل» نمایش داده می‌شود.

رمضانی ادامه داد: در سانس چهارم از ساعت 18:30 نیز فیلم «رنج و سرمستی» و در سانس پنجم از ساعت 20 فیلم «متروپل» اکران می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در سانس آخر نیز از ساعت 22 فیلم «رنج و سرمستی» اکران خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ابراز کرد: محتوای فیلم «متروپل» داستان زنی به نام خاتون است که در یک نیمه شب به یک باشگاه بیلیارد پناه می‌آورد.

رمضانی ادامه داد: در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون مهناز افشار، محمدرضا فروتن، پولاد کیمیایی، شقایق فراهانی، ساعد سهیلی حضور دارند.

این مسئول عنوان کرد: فیلم «رنج و سرمستی» که در یک گستره زمانی 30 ساله از قبل از جنگ تحمیلی آغاز شده و تا زمان حال ادامه دارد، به نقش زنان و جوانان در دوران دفاع مقدس و تداوم این نقش در پیشبرد علمی و فنی کشور می‌پردازد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: در این فیلم بازیگرانی همچون ماه چهره خلیلی، شهرام پوراسد، مهدی صبائی، هرمز سیرتی، احمد کاوری، حسین خانی‌بیگ به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/77014/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول