اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کامیاران:

شهدای روحانی کردستان در پاکسازی منطقه از وجود ضدانقلاب تاثیرگذار بودند

فرمانده سپاه کامیاران در دیدار با خانواده شهدای روحانی گفت: شهدای روحانی اهل سنت در پاکسازی استان کردستان از وجود ضدانقلاب تاثیرگذار بودند و اکنون یاد و خاطره آنها مانع ایجاد انحراف در مسیر انقلاب می‌شود.

شهدای روحانی کردستان در پاکسازی منطقه از وجود ضدانقلاب تاثیرگذار بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، منصور ولیئی صبح امروز در دیدار با خانواده شهدای روحانی شهید ماموستا عبدالقادر بزرگ‌امید و شهید ماموستا مختار کمانگر از شهدای شاخص شهرستان کامیاران اظهار داشت: شهدا در راستای اهداف و آرمان‌های الهی نظام و بر اساس اعتقاد به ارزش‌های دین مسیر شهادت را انتخاب کردند که امروز آنها برای ما یک ارزش به تمام معنا هستند.

به گفته فرمانده سپاه کامیاران، شهدا با اهدای جان خود بانی امنیت و آرامش این مرزو بوم شدند که توانسته‌ایم نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در کل جهان از ایران به عنوان الگویی شاخص نام ببرند.

وی در دیدار با خانواده‌های این دو شهید گفت:  این دو شهید بزرگوار که هر دو به دست ضدانقلاب و بعد از شکنجه‌های شدید به مقام والای شهادت نایل آمدند، نماد قشر روحانیت و تاثیرگذاری آنان در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی هستند.

ولیئی اضافه کرد: افراد ضدانقلاب به نام حامی کرد و استان کردستان اقداماتی را مرتکب می‌شدند که شاید کمتر دشمنی به اینچنین کارهایی دست می‌زد به نحوی که آنان افرادی که در دفاع از خاک ایران و اسلام دفاع می‌کرد با فجیع‌ترین شیوه به شهادت می‌رساندند.

وی تصریح کرد: امید است که همه ما و مردم در مسیر شهدا و اهداف و آرمان‌های آنان و نیز در دفاع از انقلاب حرکت مکنیم چرا که حرکت در مسیر شهدا مانع از انحراف در مسیر انقلاب می‌شود و این مهم علاوه بر حفظ و بقای نظام اسلامی، موجب سرخوردگی دشمنان خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  کامیاران هم در این دیدار با اشاره به نقش اساسی  روحانیت در پیروزی انقلاب، گفت: همزمان با پیروزی انقلاب، عوامل استکبار در استان به تلاش افتادند که مردم را از مسیر انقلاب منحرف سازند.

به گفته حسین اسدالله‌پور، شجاعت و شهامت روحانیون اهل تسنن تا جایی بود که جدای از آگاه کردن مردم از اهداف و برنامه‌های استکبار و افراد ضدانقلاب در  سخنرانی‌ها و خطبه‌های نماز جمعه، خود مسلح شدند و در مقابل ضدانقلاب و گروهک‌ها ایستادند.

وی در پایان گفت: از رموز مقابله مردم با ضدانقلاب و پاکسازی استان کردستان از لوث وجود این افراد، سخنرانی‌ها و تلاش‌های هدیتگرانه روحانیت بزرگوار از جمله شهیدان ماموستا بزرگ‌امید و ماموستا کمانگر بود.

انتهای پیام/79018/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول