اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کرمانشاه:

دوره‌های آموزش قوانین و مقررات در مؤسسات دولتی برگزار می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: دوره‌های آموزشی قوانین و مقررات در دوایر و مؤسسات دولتی کرمانشاه به‌منظور کاهش شکایات کارگری و کارفرمایی برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزش قوانین و مقررات در مؤسسات دولتی برگزار می‌شود

سهراب براندیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: دوره‌های آموزشی قوانین و مقررات در دوایر و مؤسسات دولتی کرمانشاه به ‌منظور کاهش شکایات کارگری و کارفرمایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این دوره‌ها برای مدیران و مسئولان امور اداری و کارگزینی ادارات و مؤسسات دولتی، تصریح کرد: عدم اطلاع و آگاهی کافی مدیران و روسای اداری و توسعه منابع انسانی ادارات و مؤسسات دولتی از قوانین و مقررات کار موجب افزایش شکایت کارگران در این خصوص شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با تأکید بر تأثیر این‌گونه کارگاه‌های آموزشی در کاهش منازعات کارگری و کارفرمایی، بیان داشت: هماهنگی‌های لازم با استانداری و تمام دستگاه‌های اجرایی در این زمینه صورت گرفته و کار آموزش در سطح ادارات آغاز شده است.

براندیشه کاهش مدت‌زمان رسیدگی به پرونده‌های روابط کار را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل دانست و تصریح کرد: با ارائه این آموزش‌ها ضمن کاهش حجم شکایات، مدت‌زمان رسیدگی به‌ دعاوی بین کارگران و کارفرمایان نیز کاهش می‌یابد.

این مسئول با اشاره به تنظیم صحیح مناسبات کارگری و کارفرمایی، متذکر شد: ما به ‌دنبال افزایش تعامل و همبستگی بین کارگران و کارفرمایان بوده و با پررنگ کردن آموزش‌ها سعی داریم اختلافات را به‌ حداقل برسانیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه یکی از مهم‌ترین وظایف این اداره‌کل را کاهش شکایات، افزایش تعاملات و تسهیل و تسریع در خدمات‌رسانی مردم عنوان کرد.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول