سهراب براندیشه امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: دورههای آموزشی قوانین و مقررات در دوایر و مؤسسات دولتی کرمانشاه به منظور کاهش شکایات کارگری و کارفرمایی برگزار میشود.
وی با اشاره به برگزاری این دورهها برای مدیران و مسئولان امور اداری و کارگزینی ادارات و مؤسسات دولتی، تصریح کرد: عدم اطلاع و آگاهی کافی مدیران و روسای اداری و توسعه منابع انسانی ادارات و مؤسسات دولتی از قوانین و مقررات کار موجب افزایش شکایت کارگران در این خصوص شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با تأکید بر تأثیر اینگونه کارگاههای آموزشی در کاهش منازعات کارگری و کارفرمایی، بیان داشت: هماهنگیهای لازم با استانداری و تمام دستگاههای اجرایی در این زمینه صورت گرفته و کار آموزش در سطح ادارات آغاز شده است.
براندیشه کاهش مدتزمان رسیدگی به پروندههای روابط کار را از دیگر برنامههای این ادارهکل دانست و تصریح کرد: با ارائه این آموزشها ضمن کاهش حجم شکایات، مدتزمان رسیدگی به دعاوی بین کارگران و کارفرمایان نیز کاهش مییابد.
این مسئول با اشاره به تنظیم صحیح مناسبات کارگری و کارفرمایی، متذکر شد: ما به دنبال افزایش تعامل و همبستگی بین کارگران و کارفرمایان بوده و با پررنگ کردن آموزشها سعی داریم اختلافات را به حداقل برسانیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه یکی از مهمترین وظایف این ادارهکل را کاهش شکایات، افزایش تعاملات و تسهیل و تسریع در خدماترسانی مردم عنوان کرد.
انتهای پیام/2700/ن30/چ3000