اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور آبفای شهرستان خرم‌دره عنوان کرد

کمبود اعتبارات، دغدغه اصلی تعویق پروژه آب‌رسانی از سد کینه‌ورس

رئیس امور آبفای شهرستان خرم‌دره گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل تعویق پروژه خط انتقال آب‌ شرب سد کینه‌ورس به مخزن 5 هزار متر مکعبی شهر خرم‌دره کمبود اعتبار است.

کمبود اعتبارات، دغدغه اصلی تعویق پروژه آب‌رسانی از سد کینه‌ورس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان زنجان، فرهنگ جلیلی با اشاره به روند کاری پروژه خط انتقال آب شرب سد کینه‌ورس به مخزن 5 هزار مترمکعبی شهر خرم‌دره اظهار داشت: در حال حاضر از 26 کیلومتر خط انتقال آن 21 کیلومتر کار شده و مابقی نیز در حال اجراست.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت فیزیکی تصفیه‌خانه این طرح اضافه کرد: تصفیه‌خانه این طرح از پیشرفت فیزیکی 15 درصدی برخوردار است و در صورت تخصیص اعتبار سال آینده فاز نخست این پروژه بهره‌برداری خواهد شد.

رئیس امور آبفای شهرستان خرم‌دره با اشاره به مهم‌ترین دلیل تعویق پروژه آب‌رسانی از سد کینه‌ورس عنوان کرد: اتمام این طرح که بین ابهر و خرم‌دره مشترک است، نیازمند صرف اعتبار بیشتری برای بهره‌برداری است و نبود اعتبار موجب شده افتتاح و بهره‌برداری از این طرح به تعویق بیافتد. 

این مسئول در ادامه با اشاره به روند فعلی این پروژه یادآور شد: روند اجرایی این پروژه از سال 88 آغاز شده و این پروژه در حال حاضر نیز فعال است و روند اجرایی آن از سرعت خوبی برخوردار است. 

جلیلی با اشاره به اعتبار لازم برای بهره‌برداری از این طرح متذکر شد: اعتبار مصوب کل این پروژه 454 میلیارد ریال است که تاکنون با 157 میلیارد ریال هزینه 21 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم با گشایش در بحث اقتصادی، شاهد تخصیص اعتبار و سرعت گرفتن روند اجرایی این پروژه باشیم.

شایان ذکر است، اتمام این پروژه جمعیتی بالغ بر 250 هزار نفر را در شهرهای ابهر و خرم‌دره تحت پوشش قرار خواهد داد.

انتهای پیام/2308/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول