اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره استاندارد ناحیه شمال خوزستان صورت پذیرفت

توقیف 185 تن شن و ماسه غیراستاندارد در دزفول

رئیس اداره استاندارد ناحیه شمال خوزستان از توقیف بیش از 185 تن شن و ماسه غیر استاندارد در شهرستان دزفول خبر داد.

توقیف 185 تن شن و ماسه غیراستاندارد در دزفول

محمداسماعیل شیخ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: در دی ماه سال جاری و در راستای اجرای استاندارد و نظارت مستمر بر واحدهای تولیدی، کارشناسان این اداره در بازرسی‌های انجام شده از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان دزفول بیش از یک هزار و 850 تن شن و ماسه از هشت واحد تولیدی را بدلیل مغایرت با استانداردهای ملی مربوطه و نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری معتبر، توقیف و جمع‌آوری کردند.

وی افزود: همچنین مقدار یک هزار و 600 متر عایق رطوبتی ساختمان نیز به‌دلیل مغایرت با استانداردهای ملی مربوطه و نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری معتبر، توقیف و جمع‌آوری شد.

رئیس اداره استاندارد ناحیه شمال خوزستان خاطرنشان کرد: پرونده این تخلف‌ها به واحد حقوقی اداره کل استاندارد خوزستان برای پیگیری قضایی ارسال شده است.

وی گفت: با توجه به اهمیت این محصولات در پروژه‌های ساختمانی از همشهریان درخواست می‌شود قبل از خرید هر محصولی از استاندارد بودن آن محصول اطمینان حاصل کنند.

شیخ در پایان عنوان کرد: اداره کل استاندارد خوزستان به عنوان متولی تعیین کیفیت کالا اهتمام جدی در استانداردسازی واحدهای تولیدی و نیز اعلام و معرفی عمومی تولیدکنندگان متخلف و فاقد نشان استاندارد و نیز ارجاع آنان به مراجع ذیصلاح قضایی را دارد.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول