اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد خوزستان خبر داد

توقیف انبار و فروشگاه مصالح ساختمانی غیراستاندارد در اهواز

مدیرکل استاندارد خوزستان از توقیف دو انبار و یک فروشگاه عرضه کننده مصالح ساختمانی غیراستاندارد در آذر ماه سال جاری در استان خوزستان خبر داد.

توقیف انبار و فروشگاه مصالح ساختمانی غیراستاندارد در اهواز

رضا دهدشتی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با توجه به بازدید و بازرسی‌های به‌عمل آمده از عرضه‌کنندگان مصالح ساختمانی در سطح شهر اهواز 2 انبار و یک فروشگاه عرضه کننده بلوک سقفی پلی‌استیرن (بلوک سقفی یونولیتی) در مناطق سه راه خرمشهر، سپیدار و جاده دغاغله که اقدام به پخش و جعل علامت استاندارد کرده بودند پلمپ شدند.

وی افزود: 700 قالب بلوک سقفی پلی استیرن نیز از آن‌ها توقیف شد که به‌منظور سیر سایر مراحل قانونی به واحد حقوقی این اداره کل ارجاع شدند.

مدیرکل استاندارد خوزستان تصریح کرد: با توجه به اهمیت این محصولات در پروژه‌های ساختمانی از همشهریان درخواست می‌شود قبل از خرید هر محصولی از استاندارد بودن آن محصول اطمینان حاصل کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل استاندارد خوزستان به عنوان متولی تعیین کیفیت کالا اهتمام جدی در استانداردسازی واحدهای تولیدی و نیز اعلام و معرفی عمومی تولیدکنندگان متخلف و فاقد نشان استاندارد و نیز ارجاع آنان به مراجع ذیصلاح قضایی را دارد.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول