اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

خوزستان نقش برجسته‌ای در پیروزی سال 57 داشته است

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: این استان نقش برجسته‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 داشته است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

خوزستان نقش برجسته‌ای در پیروزی سال 57 داشته است

حجت‌الاسلام سعید جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن مهم‌ترین برنامه‌ای است که به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

وی افزود: باید برنامه‌ریزی شود تا مردم پرشور‌تر از گذشته در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه حضور یابند زیرا این کار مهم‌ترین برنامه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان خوزستان است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه به بیان جزئیات راهپیمایی روز 22 بهمن ماه در این استان پرداخت و گفت: مسیرهای راهپیمایی در شهر‌ها، بخش و شهرستان‌ها از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آن شهرستان‌ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

رئیس ستاد دهه فجر و سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خوزستان، در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: راهپیمایی روز 22 بهمن ماه در اهواز نیز از ساعت 10 صبح از میدان بسیج مستضعفین (فلکه ساعت) و بلوار امام موسی‌صدر نبش خیابان عارف آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسیر راهپیمایی نیز، میدان بسیج مستضعفین (فلکه ساعت)، بلوار امام موسی‌صدر، میدان مولوی، پل سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم‌الهدی (پل چهارم)، خیابان سلمان فارسی (نادری)، چهار راه سلمان فارسی و چهارراه آبادان خواهد بود.

جعفری در ادامه به بیان برنامه‌های جانبی راهپیمایی روز 22 بهمن ماه امسال در کلانشهر اهواز پرداخت و ادامه داد: این برنامه‌ها از ساعت 9 صبح در بلوار امام موسی‌صدر نبش خیابان عارف آغاز خواهد شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان مدت زمان اجرای برنامه‌های جانبی را یک ساعت بیان کرد و افزود: اجرای برنامه کودکانه و مسابقه از جمله اقداماتی است که قبل از شروع رسمی راهپیمایی روز 22 بهمن ماه امسال در کلانشهر اهواز انجام می‌شود.

وی بیان کرد: سخنران راهپیمایی دشمن شکن روز 22 بهمن ماه امسال در کلانشهر اهواز، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.

این روحانی خوزستانی از همه اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوان دعوت کرد تا در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه امسال پرشور‌تر از گذشته حضور یابند.

رئیس ستاد دهه فجر و سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خوزستان در ادامه از شناسایی 217 شهید انقلاب اسلامی در این استان خبر داد و گفت: این شهدای والامقام از تمام اقشار جامعه هستند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اضافه کرد: در بین 217 شهید انقلاب اسلامی در استان خوزستان، شهدایی از اقشار مختلف به ویژه روحانی، دانشجو، بازاری و دانش‌آموز وجود دارد.

به گفته وی، همچنین در بین شهدای انقلاب اسلامی شهدایی از اقشار دیگر جامعه مانند پزشک، زن خانه‌دار، کشاورز، معلم و کارگر نیز به چشم می‌خورد.

جعفری تصریح کرد: استان خوزستان نقش برجسته‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 داشته است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از رسانه‌ها و مطبوعات کشوری و استانی خواست تا بیشتر به نقش برجسته و مهم استان خوزستان در پیروزی انقلاب اسلامی بپردازند.

وی در ادامه به رتبه خوزستان از نظر تعداد شهدای انقلاب اسلامی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: استان ما از نظر تعداد شهید مقام چهارم کشور را دارد.

مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر و سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خوزستان بیان کرد: رتبه‌های نخست از نظر تعداد شهدای انقلاب اسلامی به ترتیب به استان‌های تهران، خراسان و اصفهان تعلق دارد و استان ما رتبه چهارم را از نظر تعداد شهدا به خود اختصاص داد.

جعفری یادآور شد: استان خوزستان از نظر تعداد شهدا نسبت به جمعیت در بین استان‌های کشور رتبه نخست جمهوری اسلامی ایران را به دست آورده است.

انتهای پیام/72010/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول