اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

جذابیت در برنامه‌های دهه فجر لحاظ شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: دهه فجر فرصتی برای تبیین آرمان‌های انقلاب به نسل جوان است بنابراین جذابیت در این برنامه در نظر گرفته شود.

جذابیت در برنامه‌های دهه فجر لحاظ شود

حجت‌الاسلام سعید جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: دهه فجر یادگاری است که از امام راحل (ره) به دست ما رسیده ‌است و مردم در 22 بهمن به امام و رهبر خود لبیک گفتند.

وی ادامه داد: باید ثمره انقلاب به دست نسل‌های سوم و چهارم انقلاب برسد و این کار از طریق کمیته‌های ستاد دهه فجر به نحو زیبایی انجام می‌شود و عمده برنامه‌ها به سوی نسل جوان ما سوق دارد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مهم و مناسب برای تبیین دستاورد‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان است تصریح کرد: جذابیت در برنامه‌های دهه فجر از مواردی است که باید در نظر گرفته شود.

وی به 12 بهمن، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: برنامه‌های روز اول دهه فجر با قوت و نشاط هرچه بیشتر برگزار می‌شود.

جعفری اضافه کرد: در این روز خوزستان دیدار مدیران و مسئولان استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان، کاروان استقبال نمادین از امام (ره) در فرودگاه بین المللی اهواز، به صدا درآوردن زنگ انقلاب در مدارس و غبارروبی مزار شهدا انجام می‌شود.

انتهای پیام/72011/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول