اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار مازندران:

آب شرب 145 روستای بحران‌زده غرب مازندران وصل شد

مدیرعامل آبفار مازندران گفت: پس از بارش برف و کولاک سنگین هفته گذشته و قطعی برق، آب شرب 145 روستای غرب مازندران با 35 هزار مشترک قطع شده بود که با تلاش اکیپ‌های امدادی هم‌اکنون تمامی روستاهای بحران‌زده از آب شرب برخوردار هستند.

آب شرب 145 روستای بحران‌زده غرب مازندران وصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، مجید عبداللهی با قدردانی از تحمل و صبوری روستاییان غرب مازندران در مشکلات ناشی از بحران برف اخیر و قطعی آب شرب گفت: از دقایق اولیه بروز بحران با تشکیل ستاد بحران سعی کردیم با بسیج تمامی امکانات و نیروها اعم از اکیپ‌های امدادی، کارشناسان و مدیران مربوطه بحران را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: با وجود برف بیش از 2 متری امکان دسترسی به روستاها میسر نبود ولی با تلاش تمام گروه‌های امدادی و بازگشایی راه‌های مواصلاتی روستایی، خدمات‌رسانی شدت گرفت.

مدیرعامل آبفار مازندران افزود: با شروع بحران با 15 اکیپ امدادی در منطقه حاضر شدیم و عملیات کمک‌رسانی را علی‌رغم کمبود امکانات از قبیل تانکرهای سیار آبرسانی، فقدان دستگاه‌های بسته‌بندی آب، کمبود تجهیزات آبرسانی از قبیل لوله و اتصالات و شیرآلات، انواع کنتورها و نیز کمبود شدید تجهیزات برقی و پمپاژ شروع کرده و سعی کردیم با اعزام تانکرهای سیار موجود و آب معدنی قدری از فشار بحران بکاهیم.

وی با قدردانی از مشارکت استان‌های معین در رفع مشکلات بحران اخیر افزود: با همکاری استان‌های معین تعداد اکیپ‌های عملیاتی را افزایش دادیم و تعداد تانکرهای سیار نیز به 26 دستگاه اضافه شد.

عبداللهی با اشاره به ارسال آب بسته‌بندی و دستگاه‌های بسته‌بندی آب، چندین دستگاه دیزل ژنراتور و تانکرهای سیار، خودروهای کمک‌دار برای دسترسی و خدمات‌رسانی به روستاییان در محاصره برف از استان‌های معین اظهار کرد: با تجهیز تمامی امکانات و نیروها توانستیم آب شرب مورد نیاز روستاییان را در اختیارشان قرار دهیم.

مدیرعامل آبفار مازندران تصریح کرد: در حال حاضر با تلاش گروه‌های اتفاقات و امداد، آب شرب تمامی روستاهای بحران‌زده غرب مازندران وصل شده است و مشترکانی که با مشکل آب شرب مواجه هستند می‌توانند با شماره تلفن‌های 2256511 تا 13 امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران تماس بگیرند تا نسبت به رفع مشکلات آن‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/2296/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول