اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اکران فیلم‌های جشنواره فجر در یاسوج

«چ» فیلمی که اشک مدیر بخش استانی جشنواره فیلم فجر را درآورد

فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا در سومین روز اکران فیلم‌های جشنواره فجر اشک تماشاگران و علاقه‌مندان به سینما در یاسوج را درآورد که از جمله آن‌ها می‌توان به امین کمالوندی مدیر بخش استانی جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

«چ» فیلمی که اشک مدیر بخش استانی جشنواره فیلم فجر را درآورد

به گزارش خبرنگار گروه هنر خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز سومین روز جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با اکران فیلم‌های «چ» و «روزگاری عشق و خیانت» کار خود را آغاز کرد.

فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا امروز پای بسیاری از مردم و مسئولان را به سینما پس از مدت‌ها در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد باز کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیئت همراه اشاره کرد.

به جز مسئولان، تعداد بسیار زیادی از هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن سینما هنر یاسوج برای تماشای آخرین ساخته کارگردان مطرح سینمای ایران حضور داشتند.

از نکات قابل بیان این‌که در هنگام پخش فیلم "چ" به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در سالن سینما هنر یاسوج برگزار شد گوشه‌هایی از نبردهای چریکی شهید چمران در جبهه غرب و شهر پاوه به نمایش درآمد که در هنگام پخش این فیلم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نتوانست جلوی بغض خود را بگیرد.

فیلم «چ» از ساعت 18 امروز با حضور گسترده مردم و علاقه‌مندان به هنر در سینما هنر یاسوج اکران شد.

مشتاقان فیلم «چ» به قدری زیاد بودند که بسیاری از آن‌ها در این سالن سینما ایستاده و برخی دیگر به صورت نشسته این فیلم را تماشا کردند.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تا 28 بهمن ‌ماه سال جاری در یاسوج ادامه دارد.

انتهای پیام/82009/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول