اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

استقبال کم‌نظیر یاسوجی‌ها از جشنواره فیلم فجر

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور مخاطبان از جشنواره فیلم فجر در یاسوج در حد انتظار بود.

استقبال کم‌نظیر یاسوجی‌ها از جشنواره فیلم فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدعلی پیرسبزی عصر امروز و پیش از اکران فیلم «چ» اثر ابراهیم حاتمی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز سومین روز برگزاری سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در یاسوج اظهار داشت: در دو روز گذشته چهار فیلم در یاسوج اکران شد که استقبال مردمی از این فیلم‌ها در حد انتظار بود.

وی با اشاره به اولین میزبانی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: 20 فیلم سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در یاسوج اکران می‌شود که میزبانی چنین جشنواره‌ای در کنار دیگر استان‌های برخوردار رخدادی بزرگ در فرهنگ و هنر استان کهگیلویه و بویراحمد است.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استقبال مردم از جشنواره فیلم فجر در یاسوج استاندارد لازم را داشت افزود: با تغییر در ساعات پخش فیلم‌ها برای فراهم آوردن تسهیلات بهتر مخاطبین، سه روز به زمان برگزاری جشنواره اضافه شد که پایان کار این اتفاق بزرگ هنری در یاسوج تا 28 بهمن ماه خواهد بود.

انتهای پیام/2571/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول