اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تاکید کرد

دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی جوانان با آرمان‌های انقلاب اسلامی

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی جوانان با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.

دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی جوانان با آرمان‌های انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی خلیلی امشب در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی و جوانان برتر استان که در سالن همایش‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر سال 57 امام خمینی (ره) بعد از 15 سال دوری از وطن و تبعید به کشور اسلامی بازگشتند و حکومت جمهوری اسلامی را بنا نهادند که اهمیت خاصی به دهه فجر بخشیده است.

وی ادامه داد: دهه فجر سرنوشت انقلاب را رقم زده و پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از رخدادهای عظیم روزگار و امدادهای غیبی پروردگار بوده که موجب پیروزی انقلاب شده است.

خلیلی تصریح کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا جوانان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی آشنا شوند این در حالی است که بعد از سال‌ها دشمنان نظام جمهوری اسلامی در تلاش هستند با گزافه‌گویی‌های گوناگون این شور و شوقی که در جشن‌های انقلاب اسلامی است به یاس و ناامیدی تبدیل کنند.

وی افزود: امروز شاهد هستیم برنامه‌های دهه فجر بیش از سال‌های گذشته بوده و پرشورتر از گذشته اجرا شده است به طوری که فقط در اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی بیش از 390 برنامه فرهنگی، ورزشی،‌ مسابقات کشوری و استانی مختلف برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی یادآور شد: تا زمانی که جوانان و ملت شریف ایران به قرآن، ولایت و رهبری پایبند هستند توطئه‌های دشمنان اسلام همیشه خنثی خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه تجلیل از قهرمانان ورزشی، عنوان کرد: در این مراسم از قهرمانان کشور، نخبه‌های استان در زمینه علمی، فرهنگی و عقیدتی، مربیان استان که در تیم‌های ملی حضور دارند، هیئت‌های برتر که توسط فدراسیون‌های ورزشی ارزیابی شده، سازمان‌های مردم نهاد و ادارات ورزش و جوانان در بعد فرهنگی و ورزشی تقدیر خواهد شد.

خلیلی با بیان اینکه اعتبارات ورزشی اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی از محل اعتبارات استانی 130 میلیون تومان است، تاکید کرد: در این حوزه نیاز به حمایت بیشتر بوده که امید است با حضور استاندار آذربایجان غربی در سال 93 شاهد رشد قابل توجهی در اعتبارات ورزشی استان باشیم.

انتهای پیام/61005/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول