اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خواستار شد

جلب مشارکت‌های مردمی و شوراهای اسلامی برای حفاظت از محیط زیست

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خواستار جلب مشارکت‌های مردمی به ویژه اعضای شوراهای اسلامی در زمینه حفاظت از محیط زیست شد.

جلب مشارکت‌های مردمی و شوراهای اسلامی برای حفاظت از محیط زیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، معصومه ابتکار هنگام عزیمت از نجف به مشهد، مورد استقبال معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مسئولان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی قرار گرفت.

وی در بازگشت از سفری که به منظور پیگیری مباحث مختلف زیست‌محیطی از جمله شرکت در اجلاس توسعه همکاری با کشور عراق برای مقابله با ریزگردها داشت، در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد با مسئولان محیط زیست و معاون استاندار به گفت‌وگو نشست.

ابتکار ضمن بررسی وضعیت محیط زیست استان و استماع چالش‌ها و پیشنهادات متولیان، دستوراتی صادر و بر لزوم برنامه‌ریزی و انسجام در فعالیت‌های بین‌بخشی زیست‌محیطی دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و خواستار جلب مشارکت‌های مردمی به ویژه اعضای شوراهای اسلامی در زمینه حفاظت از محیط زیست شد.

حمید صالحی، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی نیز در حاشیه این دیدار گفت: طی این دیدار وضعیت موجود حوزه‌های مختلف حفاظت محیط زیست استان و نیز شاخص‌های عمومی و اختصاصی به سمع و نظر ریاست سازمان رسید و در خاتمه خواستار پیگیری بهبود وضعیت معیشت کارکنان و نوسازی تجهیزات و امکانات محیط‌بانان شد.

محمدحسن واحدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی نیز با اشاره به استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه طوس مشهد و تأثیر بسزای این نیروگاه در آلودگی هوای مشهد خواستار پیگیری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در هیئت دولت به منظور تبدیل سوخت این نیروگاه از مازوت به گاز شد.

رئیس کارگروه آلودگی هوای مشهد ضمن دعوت از ابتکار برای شرکت در نخستین جلسه این کارگروه اظهار امیدواری کرد؛ مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی شهر مشهد در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول