اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه تأکید کرد

توزیع عادلانه خدمات شهری در تمام مناطق ارومیه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه اولویت اصلی شورای شهر و شهرداری ارومیه را در توزیع عادلانه خدمات شهری در تمام مناطق شهر اعلام کرد.

توزیع عادلانه خدمات شهری در تمام مناطق ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه پرویز جلیلی عصر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری ارومیه که در قالب جشن بزرگ انقلاب با حضور رئیس شورای شهر، شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه و جمع کثیری از شهروندان در سالن ورزشی نور شهرداری ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: اولویت نخست اعضای شورای شهر و شهرداری ارومیه ارائه خدمات بیشتر به مردم و توزیع عادلانه این خدمات در تمام مناطق شهری است.

وی اقدامات بزرگ انجام شده در زمینه عمران و آبادسازی ارومیه را مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی کارگزاران و کارگران زحمتکش دانست که اکنون در قالب پروژه‌های فاخر توسط شهرداری افتتاح می‌شوند.

جلیلی دهه فجر را یادآور روزهای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی یاد کرد و افزود: اسلامی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و برگرفته از قیام امام حسین(ع) است، با رهبری امام خمینی(ره) نیروهای باطل را شکست داده و دست آنان را از اداره امور کشور کوتاه کرد.

وی دهه فجر را فرصتی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: با بازنگری در عملکردهای سازمانی خود، می‌توان درصد تحقق اهداف انقلاب را سنجیده و جایگاه خود را در این نظام بهتر درک کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه به برگزاری جشن‌های انقلاب، جشنواره‌های محلی، برپایی نمایشگاه‌ها و آزین‌بندی شهر در طول ایام دهه فجر در ارومیه اشاره کرد و گفت: با اجرای مسابقات ورزشی متعدد نیز تلاش کرده‌ایم تا فضایی شاد در طول ایام جشن انقلاب برای شهروندان مهیا کنیم.

جلیلی ادامه داد: با همت و همکاری تمام کارکنان و اعضای شورای شهر و شهرداری ارومیه گام‌های موثری در راستای رشد و توسعه مرکز استان طی سال‌های گذشته برداشته شده است.

وی با اشاره به تحقق حماسه سیاسی در کشور و مشارکت بالای مردم استان در انتخابات اخیر، بر لزوم تحقق همه‌جانبه حماسه اقتصادی نیز تاکید کرد و گفت: در همین راستا تلاش شورای اسلامی شهر ارومیه در سیاست‌گذاری‌های کلان شهری خود، خدمات‌رسانی بیشتر به مردم و توزیع عادلانه خدمات به آنها بوده است.

جلیلی به تصویب بودجه پیشنهادی شهرداری برای 16 سازمان و هشت منطقه شهر اشاره کرد و گفت: طی روزهای آینده نیز بودجه کل شهرداری را که در آن ردیف‌های بودجه‌ای مناسبی نیز برای کارهای فرهنگی در نظر گرفته شده است، تصویب می‌کنیم.

انتهای پیام/61006/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول