اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر علمی سازمان بسیج دانشجویی گیلان:

مهلت ارسال آثار به جشنواره جهاد علمی بسیج تا 17بهمن تمدید شد

مدیرعلمی سازمان بسیج دانشجویی گیلان از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره جهاد علمی بسیج دانشجویی این استان تا 17 بهمن ماه جاری خبر داد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره جهاد علمی بسیج تا 17بهمن تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی نورسته امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره جهاد علمی بسیج دانشجویی گیلان اظهار کرد: این جشنواره در بخش‌های اختراع و ابتکار، تالیف کتاب، طرح‌های پژوهشی و مقالات علمی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره مذکور در گروه‌های تحصیلی پزشکی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم انسانی و کشاورزی برگزار می‌شود، تاکید کرد: زمان برگزاری جشنواره پنجم اسفند ماه امسال است.

نورسته آخرین مهلت ارسال آثار را تا 11 بهمن ماه جاری عنوان کرد و از تمدید مهلت ارسال آثار تا 17 بهمن ماه جاری خبر داد.

مدیر علمی سازمان بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه یادمان دانشجوی شهید سیدمهدی سید جوادی در این جشنواره برگزار می‌شود، بیان کرد: شهید سید مهدی سید جوادی از دانشجویان خط امام (ره) در انگلیس بود.

وی تصریح کرد: کتاب زندگی این شهید بزرگوار با نام «درنگ ایمان» در روز برگزاری جشنواره رونمایی می‌شود.

نورسته تجلیل از نخبگان علمی بسیج دانشجویی، شناسایی و ساماندهی این دانشجویان در کارگروه‌های مختلف و استفاده بهینه از ظرفیت‌های آنها را از جمله اهداف این جشنواره ذکر کرد.

وی یادآور شد: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گیلان و یا مراجعه به سایت www.peykedaneshjoo.ir آثار خود را ارسال و ثبت‌نام کرده و اقدام کنند.

مسئول اجرایی راهیان نور سازمان بسیج دانشجویی گیلان نیز در جلسه مذکور با اشاره به ساخت نماهنگ برای نمایش در اتوبوس‌های زائران راهیان نور اظهار کرد: کار فرهنگی در فضای این اردوها بسیار تاثیرگذار است.

مهدی فرهمندپور از برگزاری نشست ادواری کارگاهی در تاریخ 6 اسفند 92 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی خبر داد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز به خبرنگاران خاطرنشان کرد: دانشجویان باید با مسئولیت‌های خود در جنگ نرم امروز دشمن آشنا شوند.

مجتبی نژادمبشر با بیان اینکه اعزام اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دارای جاذبه‌های تحقیقی و فرهنگی است افزود: این ارزش‌ها هستند که جاذبه را می‌آفرینند.

مسئول تیم خادم‌الشهدا پادگان شهید حبیب‌الهی، از برگزاری گفت‌وگوهای دانشجویی در خوزستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تشریح میزان قدرت جنگ نرم، ابزارها و ... از جمله برنامه‌های مقر حبیب‌الهی است.

وی با اشاره به تعداد خادمان خواهر و برادر در طول سفر راهیان نور یادآور شد: امسال بالغ بر 20 خادم خواهر و برادر در این سفر زائران را همراهی می‌کنند.

نژادمبشر با اشاره به برگزاری شب آخر کاروان با نام شب‌های وداع، گفت: این برنامه از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های راهیان نور است.

وی یادآور شد: در این برنامه بسیاری از دانشجویان متحول می‌شوند زیرا تعقل و احساس دانشجویان را بر می‌انگیزد.

به گزارش فارس، امسال 3 هزار دانشجو از دانشگاه‌های مختلف گیلان به مناطق عملیاتی جنوب کشور طلائیه، شلمچه، فاو، خرمشهر، دهلاویه، چزابه، عملیاتی کربلای 4 و فتح‌المبین تا 28 اسفند امسال اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/84002/ق40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول