اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برپایی نمایشگاه «از ایده تا محصول» در آمل

هفتمین جشنواره کارآفرینی و نمایشگاه از ایده تا محصول در مرکز کسب و کار شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل گشایش یافت.

برپایی نمایشگاه «از ایده تا محصول» در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مدیر مرکز کارآفرینی و دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه مازندران عصر امروز در مراسم گشایش این نمایشگاه با اشاره به اینکه نمایشگاه ایده تا محصول در راستای هفتمین جشنواره کارآفرینی که از دو سال قبل در مازندران راه‌اندازی شده صورت گرفته است، گفت: این نمایشگاه در راستای معرفی ایده‌های برتر گشایش یافته است.

ابوالحسن حسینی با تاکید بر اینکه بر اینکه تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه مازندران و شهرک‌های صنعتی استان صورت گرفته است، تصریح کرد: همکاری این دو سبب ایجاد دفتر ارتباط با صنعت و کلینیک صنعت در ساختمان کسب و کار در این شهرک شده است.

وی با اشاره به اینکه این کلینیک آمادگی هر نوع همکاری با بخش صنعت را دارد، بیان داشت: این امر بدون تعامل میان صنعت و دانشگاه را دارد.

مدیر مرکز کارآفرینی و دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه مازندران با اعلام اینکه اقتصاد کشورهایی مانند ایران که نهاده محور هستند نیاز به توسعه ایده و خلاقیت دارند، افزود: اگر بخواهیم به سوی کشورهای توسعه‌محور و نوآور حرکت کنیم باید ایده محور شده و ارتباط میان دانشگاه و صنعت و بخش خصوصی را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/86011/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول