اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ملک‌حسینی:

مسئولان برای مبارزه با فقر نوآوری و ابتکار داشته باشند

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید با نوآوری و ابتکار فکری به حال تمامی خانواده‌های نیازمند شود.

مسئولان برای مبارزه با فقر نوآوری و ابتکار داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در دیدار مدیرکل جدید کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نصرت خداوند شامل حال کسانی است که دلی برای مردم می‌سوزانند و هرچه شما با برنامه‌ریزی و هدف‌های بیشتری حرکت کنید کمک‌ها به قدر نیازها و هزینه‌ها نازل می‌شود.

آیت‌الله ملک‌حسینی در این دیدار با تبریک میلاد پرمیمنت نبی‌اکرم (ص) و امام صادق(ع) گفت: با توجه به سخنان نبی مکرم اسلام بین فضائل و مکارم فرق است و پیامبر ما برای تکمیل مکارم اخلاق مبعوث شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر عدالت از انسان سر نزند کار وقیحی انجام داده و اگر کسی به شما احسان کرد و به او احسان نکردید جفا کرده‌اید.

وی با تقدیر از خدمات ارزنده فرهادی مدیرکل سابق کمیته امداد گفت: وی انسانی صبور و باحوصله بود و میزان رضایت‌مندی مردم از فرهادی بسیار زیاد است.

ملک‌حسینی با خیر مقدم به مدیر جدید بیان داشت: آقای متقی با منطقه آشنا بوده و مشکلات مردم را به خوبی می‌داند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه خدمت به محرومان و مستضعفان در دین اسلام مهم برشمرده شده است، گفت: در استان و منطقه مستمندان زیاد و محرومیت فراوان بوده و ما باید تلاش کنیم که در حد توان آن را رفع کنیم.

ملک‌حسینی عنوان کرد: خروج از این فقر نه به عهده کمیته امداد است و نه شما توان آن را دارید بلکه باید همه دستگاه‌ها بسیج شوند تا این محرومیت از جامعه ما رخت بربندد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید از تعریف و تمجیدها بپرهیزیم و با حمایت از فرهنگ اشتغال فرهنگ بیکاری را هم از بین ببریم که بخشی به عهده کمیته امداد و بخشی هم به عهده عنصرهای فرهنگی است.

ملک‌حسینی با بیان اینکه زمان رو به جلو است و همه تحصیل می‌کنند، افزایش نیازها و محدودیت درآمدهای خانواده‌ها را از عوامل افزاینده فقر عنوان کرد و گفت: توقع می‌رود لحظه به لحظه با یاری خداوند فکری نو برای بهتر شدن اوضاع صورت گیرد.

وی بیان کرد: کمیته امداد به خانواده‌های زیر پوشش رسیدگی می‌کند و شاید مشکل فقر به شکلی نیست که فقط افراد زیر پوشش را تهدید کند بلکه بسیاری از افراد غیر زیر پوشش را نیز تهدید می‌کند پس باید با نوآوری فکری به حال تمامی خانواده‌های نیازمند شود.

انتهای پیام/82009/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول