اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دفتر انجمن سینمای جوانان شعبه بجنورد افتتاح شد

دفتر انجمن سینمای جوانان ایران شعبه بجنورد با حضور فرماندار بجنورد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ‌و نیز تنی چند از مسئولان افتتاح شد.

دفتر انجمن سینمای جوانان شعبه بجنورد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی حسین ثابت‌قدم وحید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در این آیین اظهار داشت: قصد داریم با شروع فعالیت این انجمن ‌جریان سینمایی را در استان رونق ببخشیم.

وی همچنین با ابراز خرسندی از افتتاح انجمن سینمای جوان بجنورد، خواستار تلاش و پشتکار بیش از پیش هنرمندان استان در عرصه فیلم‌سازی برای توسعه و بسط این هنر فاخر شد.

محمود ثمینی، فرماندار بجنورد نیز در این مراسم با اشاره به این که هر چند استان خراسان شمالی استانی کمتر توسعه یافته است، افزود: تمام تلاش خود را برای کمک به فعالان و علاقمندان به این حوزه خواهیم ‌داشت تا شاهد رونق این حوزه باشیم.

مهران رحمانی‌ مسئول انجمن سینمای جوان بجنورد با اشاره به ظرفیت‌های خوب در این حوزه اظهار داشت: راه‌اندازی این انجمن بسترهای لازم را در امر آموزش فراهم می‌کند.

وی افزود: هزینه‌های برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله مشکلات مهم و اساسی در این بخش است که امیدواریم با مساعدت فرمانداری بتوانیم برای رشد و توسعه این هنر در استان گام برداریم.

رحمانی با بیان اینکه این انجمن در حال حاضر 150 عضو دارد، تصریح کرد: قصد داریم تا با برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات نقد و بررسی آثار به ویژه فیلم‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر تحرک و  پویایی را در این حوزه و در میان علاقمندان برای تولید آثار فاخر ایجاد کنیم.

وی همچنین ساماندهی عکاسان استان در قالب کانون عکاسان را از برنامه‌های مهم و اساسی در این بخش عنوان کرد و بیان داشت: در این بخش نیز نیازمند حمایت مسئولان هستیم.

به گزارش فارس، این انجمن شامل کارگاه تدوین و لابراتوار عکاسی آنالوگ و سالن جلسات است.

انتهای پیام/63002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول