اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل آموزش و پرورش جنوب کرمان باید مستقل شود

‌آخرین مدرسه جنوب کرمان تا مرکز استان 660 کیلومتر فاصله دارد

مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: درباره استقلال اداره کل آموزش و پرورش جنوب کرمان اقداماتی انجام دادم که مدیر جدید پیگیری لازم در این زمینه را داشته باشند، آخرین مدرسه جنوب کرمان تا مرکز استان 660 کیلومتر فاصله دارد.

‌آخرین مدرسه جنوب کرمان تا مرکز استان 660 کیلومتر فاصله دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عبدالمجید سالاری بعد از ظهر امروز در آیین معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: طی مدتی که در این اداره مسئولیت بر عهده داشتم، شاهد بودم که معلمان با تمام توان و با دست خالی کار جهادی انجام دادند.

وی بیان کرد: درباره استقلال اداره کل آموزش و پرورش جنوب کرمان اقداماتی انجام دادم که مدیر جدید پیگیری لازم در این زمینه را داشته باشند، آخرین مدرسه جنوب کرمان تا مرکز استان 660 کیلومتر فاصله دارد.

سالاری با بیان اینکه تبعیض در استان کرمان از شمال تا جنوب استان از زمین تا آسمان است، ابراز داشت: مسئولان برای رفع مشکلات منطقه کمک کنند اداره کل آموزش و پرورش در منطقه جنوب کرمان مستقل شود.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی هنرستان‌های شبانه‌روزی شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: باید راه‌اندازی پردیس فرهنگیان پیگیری شود.

مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان جیرفت ابراز داشت: همچنین در شهر بلوک و اسماعیلی اقدامی برای رفع مشکلات مدارس آن نشده است و به دلیل مشکلات اقتصادی کاری پیش نرفت.

انتهای پیام/‌80002/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول