اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هشتمین روز از دهه فجر صورت گرفت

افتتاح همزمان 47 پروژه با 150 میلیارد ریال اعتبار در آوج

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار قزوین همزمان 47 پروژه با 150 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان آوج افتتاح شد.

افتتاح همزمان 47 پروژه با 150 میلیارد ریال اعتبار در آوج

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج، با حضور مرتضی روزبه استاندار قزوین در هشتمین روز از دهه مبارک فجر  همزمان 47 پروژه با 150 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان آوج افتتاح شد.

افتتاح 10 پروژه در حوزه برق و برق‌رسانی به دو نقطه آوج و آبگرم با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال، افتتاح و بهره‌برداری از هفت پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان از جمله پروژه‌های بود که استاندار قزوین افتتاح کرد.

همچنین بهره‌برداری از 15 واحد مسکن مهر و 45 واحد خرده‌خانگی در سطح شهرستان آوج با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی بود که توسط استاندار به بهره‌برداری رسید.

در ادامه افتتاح 27 پروژه از سوی دهیاری‌های شهرستان شامل ساختمان دهیاری، جدول‌گذاری، دیوار چینی، احداث غسالخانه و آسفالت معابر روستایی از دیگر پروژه‌هایی بود که به صورت نمادین و همزمان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است برگزاری جلسه شورای اداری و دیدار مردمی از دیگر برنامه‌های استاندار قزوین در سفر یک روزه شهرستان آوج است.

استاندار در بدو ورود به شهرستان آوج ضمن حضور در گلزار شهدای این شهر با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام و بعد از این مراسم با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/2667/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول