اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد دهه فجر باشت:

مسیر راهپیمایی 22 بهمن در باشت تغییر کرد

مسئول ستاد دهه فجر باشت با دعوت مردم جهت مشارکت در مراسم باشکوه 22 بهمن گفت: مسیر راهپیمایی امسال در شهرستان باشت از چهارراه کتاب به سمت مصلا و فلکه ورودی شهر خواهد بود.

مسیر راهپیمایی 22 بهمن در باشت تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، عصر امروز حجت‌الاسلام اکبر ظهرابی در نشست برنامه‌ریزی راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: 22 بهمن نماد آزادگی و عدالت خواهی ملت ایران است که پس از سال‌ها با اتحاد و یکپارچگی خود هم‌صدا و در یک راستا مطیع امر رهبر فرزانه انقلاب قدم برداشته و مسیر را تا پیروزی اسلام و نابودی طاغوت به خوبی سپری کردند.

مسئول ستاد دهه فجر شهرستان باشت ادامه داد: فجر به راستی طلوعی روشن بر تاریکی و بی‌عدالتی حاکم بر زمان بود که با درخشش از مشرق جهانیان را بیدار ساخت و باری دیگر نور امید و بوی آزادی و عدالت را در کشور گستراند.

وی ادامه داد: 22 بهمن نشان از خاطره مردمانی دارد که جان را بر کف دستان خود قرار داده و با گام‌های خود مسیر اسلام و در فراهم کردن زمینه‌های ظهور امام عصر (عج) لحظه‌ای درنگ نکردند و با ایستادگی و استقامت در برابر استکبار و بی‌عدالتی به هدف والای خود که همان حکومت اسلامی بود را به تحقق رساندند.

این مسئول با تاکید بر اینکه گرامیداشت این ایام یک وظیفه است، عنوان کرد: عظمت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت 35 سال باید بیش از پیش دیده شود چراکه هر ساله در این روزها اقتدار ملت و انقلاب باری دیگر به جهانیان ثابت می‌شود.

ظهرابی خاطرنشان کرد: امسال نیز ملت ما به صحنه خواهند آمد تا به تمام دنیا بفهمانند ملت ایران سرزنده و قدرتمند از انقلاب و عزت کشورشان دفاع خواهند کرد و اجازه هیچ بیگانه‌ای را در کشورشان نخواهند داد چراکه این مردم فرزندان انقلاب و سربازان راه ولایت‌ هستند و تا ولایت هست انقلاب اسلامی ایران پایدار خواهد بود.

وی ضمن دعوت عموم مردم جهت مشارکت در مراسم باشکوه 22 بهمن گفت: مسیر راهپیمایی امسال در شهرستان باشت از چهارراه کتاب به سمت مصلا و فلکه ورودی شهر خواهد بود.

مسئول ستاد دهه فجر شهرستان باشت افزود: امسال راهپیمایی 22 بهمن باشکوه‌تر از هر سال برگزار خواهد شد چراکه تدابیر اندیشیده شده و برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته از سوی مسئولان بسیار دقیق و خوب است.

وی زمان این راهپیمایی را سه‌شنبه ساعت 9:30 صبح از چهارراه کتاب اعلام کرد.

انتهای پیام/82009/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول