اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

صفاخانه ادیان توحیدی احیاء شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: صفاخانه ادیان توحیدی جلفا که مرکز تبادل اندیشه بین ادیان توحیدی است باید احیاء شود.

صفاخانه ادیان توحیدی احیاء شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا فلاح ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهر اصفهان از حدود صد و اندی سال پیش پیشینه سکونت‌گاه و همزیستی ادیان الهی را داشته است، اظهار کرد: اصفهان شهری است که ادیان الهی اسلام، مسیحیت، یهود، زرتشت را در کنار هم داشته است.

وی افزود: چندین سال پیش صفاخانه محلی برای تجمع ادیان الهی و تجارب آراء و مسائل دینی توسط حاج آقا نجفی تاسیس و به این امور مشترک بین ادیان می‌پرداخت.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه اصفهان کانون ادیان الهی معرفی شده است، جا دارد که در راستای هم‌زیستی مسالمت‌آمیز ادیان توحیدی دوباره در اصفهان احیاء شود.

وی ادامه داد: در گذشته این مکان تبادل افکار ادیان توحیدی بود، به نحوی که  نشریه‌ای نیز خروجی این جلسات ادیان بود که اکنون انجام نمی‌شود.

فلاح گفت: از شهرداری درخواست می‌شود که نسبت به احیاء صفاخانه اقدام کنند تا در این مرکز تبادل اندیشه بین ادیان احیاء شود.

انتهای پیام/63012/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول