اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا خبر داد

خسارت به 20 مدرسه در بحران برف صومعه‌سرا

مدیر اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه تعدادی از مدارس مناطق روستایی این شهرستان هنوز از زیر برف خارج نشده‌اند، گفت: تاکنون برف به 20 مدرسه صومعه‌سرا خسارت وارد کرده است.

خسارت به 20 مدرسه در بحران برف صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، مجید آلیانی ظهر امروز در جریان بازدید از مدارس برف‌زده این شهرستان، اظهار کرد: برآورد میزان خسارت‌های برف به مدارس صومعه‌سرا همچنان ادامه دارد.

وی افزود: طبق آخرین گزارش از مناطق مختلف شهری و روستایی تاکنون برف به 20 مدرسه صومعه‌سرا خسارت وارد کرده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه خسارت به ساختمان‌های مدارس این شهرستان به صورت جزئی و در برخی موارد کلی بوده است، تصریح کرد: سقف بسیاری از مدارس خسارت‌دیده صومعه‌سرا فرو ریخته است.

وی ادامه داد: آسیب به دامنه ساختمان، تأسیسات، پارکینگ، دودکش‌ها، ترکیدگی لوله انشعابات مانند آب، برق و شوفاژ، ترکیدگی و فروریختن دیوارها و ... از دیگر خسارت‌های وارده بر مدارس آسیب‌دیده نأشی از برف سنگین صومعه‌سرا بوده است.

آلیانی، میانگین خسارت‌های کنونی را بالغ بر 200 میلیون تومان اعلام کرد.

وی با اشاره به تکلیف ادامه تحصیل دانش‌آموزان مدارس آسیب‌دیده، گفت: احتمالاً این دانش‌آموزان به صورت نوبت موقت در مدارس دیگری تحصیل می‌کنند.

به گفته این مسئول، تکلیف نهایی دانش‌آموزان مدارس آسیب‌دیده برای نوبت چرخشی در مدارس دیگر با نظر شورای هماهنگی ستاد بحران صومعه‌سرا مشخص می‌شود.

وی یادآور شد: تعدادی از مدارس مناطق روستایی صومعه‌سرا هنوز از زیر برف خارج نشده‌اند و آمارهای کنونی برای برآورد میزان خسارت‌ها کامل و جامع نیست.

انتهای پیام /84003/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول