اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی عنوان کرد

ویزیت بیش از 357 هزار بیمار در درمانگاه‌های تأمین اجتماعی خراسان شمالی

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی شمار بیماران ویزیت شده سرپایی در بیمارستان و درمانگاه‌های این مدیریت طی امسال را 357 هزار و 100 بیمار اعلام کرد.

ویزیت بیش از 357 هزار بیمار در درمانگاه‌های تأمین اجتماعی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سعید سید علی‌اکبر پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: افزون بر این 3 هزار و 538 مورد عمل جراحی در این مدت در بیمارستان تأمین اجتماعی مرکز استان انجام شده است.

وی ضریب اشغال تخت در این بیمارستان اعم از بیمه شدگان تأمین اجتماعی و سایر بخش‌ها را 100 درصد عنوان کرد و بیان داشت: 60 درصد از ضریب اشغال تخت‌های این بیمارستان مربوط به بیمه‌شدگان و بقیه غیر بیمه سازمان تأمین اجتماعی استان بوده‌اند.

سید علی‌اکبر در ادامه از پرداخت 85 میلیارد ریال بدهی مدیریت درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی به طرف‌های قرداد با این بیمه خبر داد.

به گفته وی از این میزان 43 میلیارد ریال مربوط به بیمارستان‌های زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، 438 میلیون ریال بیمارستان ارتش، 19 میلیارد ریال به داروخانه، 10 میلیارد ریال مربوط به مراکز پارا کلینیکی استان بوده است.

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره توسعه بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد تصریح کرد: این مهم در گرو تصمیم هیئت مدیره است.

وی با اشاره به اینکه درخواست خود را برای توسعه بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد به مرکز ارائه کرده‌ایم، گفت: برای این اقدام منتظر تصمیم هیئت مدیره سازمان هستیم.

علی‌اکبر بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد را جزو بیمارستان‌های تأمین اجتماعی با ضریب اشغال بالای تخت عنوان کرد و افزود: البته در سنوات گذشته تعدادی تخت به این بیمارستان افزوده شده است.

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی همچنین با اشاره به پیگیری‌ها برای ایجاد درمانگاه تخصصی سازمان در بجنورد گفت: ایجاد این درمانگاه هم منوط به تصویب هیئت مدیره سازمان بوده که اخیراً نیز طی دیدارهایی که با مدیر عامل تأمین اجتماعی داشته‌ایم این درخواست را مطرح کرده‌ایم.

وی ایجاد این مرکز را از مطالبات بیمه‌شدگان دانست و یادآور شد: با توجه به اینکه اکنون درمانگاه تخصصی برای بیماران سرپایی تأمین اجتماعی و مراجعه‌کنندگان نداشته با راه‌اندازی این درمانگاه شرایط متفاوتی را در خدمات‌رسانی به بیمه‌شدگان شاهد خواهیم بود.

سید علی‌اکبر همچنین خرید 20 میلیارد ریال تجهیزات برای بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد و همچنین مراکز شیروان، اسفراین را اعلام کرد و گفت: اکنون تجهیزات درمانی تأمین اجتماعی استان به روز است.

انتهای پیام/63002/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول