اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد:

منطقه گردشگری تنگه مهریان یاسوج ساماندهی می‌شود

مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: منطقه گردشگری تنگه مهریان در شهرستان بویراحمد برای رفاه حال مردم شهر یاسوج و مسافران و گردشگران ساماندهی می‌شود.

منطقه گردشگری تنگه مهریان یاسوج ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمود باقری عصر امروز در بازدید از مناطق گردشگری کاکان که به همراه استاندار، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس، معاون عمرانی استاندار و سایر مسئولان و اصحاب رسانه صورت گرفت، اظهار کرد: یکی از مناطق خوب گردشگری شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج که سالانه پذیرای خیل مشتاقان استان و مناطق دیگر کشور بوده، منطقه زیبای تنگه مهریان است.

وی با بیان مشکلات این منطقه ابراز داشت: یکی از مشکلات عمده‌ای که در این تنگه به عیان دیده می‌شود مربوط به فضای کم آن و از سوی دیگر هجوم مسافران و گردشگران به این تنگه تفریحی است.

این مسئول افزود: با توجه به کمی فضای منطقه گردشگری تنگه مهریان سعی ما بر این است تا این منطقه را توسعه دهیم و به همین خاطر با دستور استاندار مطالعات بر روی توسعه تنگه مهریان انجام می‌شود.

مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این محل در آینده با عبور بزرگراه طریق‌الرضا توسعه بیشتری پیدا می‌کند و لازم است تا از هم‌اکنون به فکر ایجاد زیرساخت‌های لازم در آن باشیم.

باقری افزود: اکنون در منطقه گردشگری تنگه مهریان نیاز مبرم ما به افزایش تعداد چشمه‌های بهداشتی، ایجاد پارکینگ برای خودروها و همچنین تجهیز به امکانات بهداشتی و جمع‌آوری هر چه سریع‌تر زباله است.

مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بزرگترین مشکل پیش روی مسئولان را در حال حاضر اعتبارات دانست و گفت: برای توسعه و تجهیز و رفع کمبودها از مناطق گردشگری استان و به خصوص در مرکز استان یعنی شهر یاسوج با این کمبود دست و پنجه نرم می‌کنیم.

وی چشم‌انداز آینده توسعه این مناطق را روشن دانست و بیان کرد: با دید بازی که استاندار نسبت به مبحث گردشگری دارد امید است تا ظرف چند سال آینده و در این دولت بتوانیم بخشی از کمبودها در حوزه گردشگری را با جلب و جذب سرمایه‌گذار برطرف کنیم.

باقری تأکید کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان بدون حضور بخش خصوصی امکان‌پذیر نخواهد بود و برای این کار ابتدا لازم است تا فرهنگ‌سازی لازم برای پذیرفتن و هضم سرمایه‌گذار با رفع معارضات اجتماعی اتفاق افتد.

در این دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد پی‌گیر مشکلات منطقه گردشگری تنگه مهریان شد و دستورات لازم را به مدیرکل گردشگری و معاون عمرانی خود برای رفع آن‌ها صادر کرد.

انتهای پیام/2571/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول