اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طرح آبرسانی به 2 شهرک صنعتی مبارکه و دهسرخ کلنگ‌زنی شد

به منظور آبرسانی به شهرک صنعتی مبارکه و ناحیه صنعتی دهسرخ با حضور نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان کلنگ این طرح به زمین زده شد.

طرح آبرسانی به 2 شهرک صنعتی مبارکه و دهسرخ کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان مراسم کلنگ‌زنی پروژه آب رسانی شهرک صنعتی مبارکه و ناحیه صنعتی دهسرخ با حضور نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان و همچنین صنعتگران این دو شهرک همزمان با ایام الله دهه فرخنده و مبارک فجر و سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در خصوص این پروژه اظهار کرد: این طرح 15 لیتر آب شرب بر ثانیه به شهرک صنعتی مبارکه و ناحیه صنعتی دهسرخ منتقل می‌کند که از این مقدار 12 لیتر به شهرک صنعتی مبارکه و 3 لیتر به ناحیه صنعتی دهسرخ تعلق دارد.

سعادت بهرامی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 82 میلیارد ریال و با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اجرا می‌شود که بخشی از این هزینه توسط صنعتگران این شهرک‌ها و بخشی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان تأمین می‌گردد.

وی ادامه داد: این طرح در راستای حمایت هر چه بیشتر از صنعتگران استان اصفهان اجرا می‌گردد، در این دو شهرک واحدهای غذایی زیادی وجود دارد که آنها نیاز بسیار زیادی به آب شرب داشتند و به همین جهت این شرکت پروژه مذکور را در دستور کار خود قرار داد.

بهرامی از زحمات و پیگیری‌های ایرانپور نماینده مردم شهرستان مبارکه تقدیر و تشکر نمود و گفت: پیگیری‌ها و برگزاری جلسات متعدد این نماینده محترم این پروژه را عملیاتی نمود.

در ادامه برنامه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان و ایرانپور نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه کلنگ زنی جاده دسترسی ناحیه صنعتی دهسرخ را انجام دادند.

انتهای پیام/2301/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول