اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

تجلیل از پیشکسوتان صنعت تأسیسات در قزوین

در نخستین همایش تجلیل از پیشکسوتان و برگزیدگان صنعت تأسیسات مکانیک که با همکاری گروه صنایع گیتی‌پسند و سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین در این استان برگزار می‌شود، از پنج نفر پیشکسوت و برگزیده علمی و اجرایی تجلیل به عمل می‌آید.

تجلیل از پیشکسوتان صنعت تأسیسات در قزوین

دبیر اجرایی نخستین همایش تجلیل از پیشکسوتان و برگزیدگان صنعت تأسیسات مکانیک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: گروه صنایع گیتی پسند، یکی از اهداف خود که پشتیبانی و ارج نهادن به تلاش و کوشش سال‌های گذشته متخصصان است را در قالب سلسله همایش‌هایی با محوریت تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان حرفه تأسیسات ساختمان، طراحی و برنامه‌ریزی کرده است.

امیرهوشنگ عاشقان‌نژاد افزود: هدف از برگزاری این همایش در استان‌ها، ایجاد وفاق بیشتر استانی بین گیتی‌پسند و ادارات، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با صنعت تأسیسات ساختمان در زمینه تکریم مقام والای تلاشگران و پیشکسوتان این صنعت در هر استان است.

دبیر اجرایی همایش تجلیل از پیشکسوتان صنعت تأسیسات قزوین تأکید کرد: از دلایل برگزیدن استان قزوین به عنوان نخستین استان برای برگزاری این همایش، اولا توانمندی و ظرفیت بهتر این استان در بخش تأسیسات مکانیک بود.

وی ادامه داد: دلیل دیگر اعلام آمادگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین برای برپایی این رویداد فرهنگی بود که خوشبختانه ارتباطات بسیار نزدیک و خوبی هم با دیگر ادارات، سازمان‌ها و تشکل‌های صنفی این استان دارد.

دبیر این همایش افزود: دلیل سوم، فعالیت موثر گیتی‌پسند در استان قزوین، هم از نظر فروش، هم عملکرد فنی و هم نوع ارتباط با پروژه‌های مختلف عمرانی استان است که زمینه‌ای را فراهم کرد تا همزمان با توافق جمعی بین سازمان‌های مرتبط، همایش تجلیل از پیشکسوتان و برگزیدگان صنعت تاسیسات مکانیک، برای نخستین بار در استان قزوین برگزار شود.

مدیر نظارت فنی گروه صنایع گیتی پسند گفت: شورای سیاستگذاری این همایش متشکل از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، انجمن انبوه‌سازان مسکن استان قزوین، اتحادیه فروشندگان لوازم بهداشتی و ساختمانی استان قزوین، انجمن شرکت‌های ساختمانی و تأسیساتی استان قزوین، دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، پارک علم و فناوری استان قزوین و گروه صنایع گیتی‌پسند است.

به گفته وی برگزیدگان همایش تجلیل از پیشکسوتان و برگزیدگان صنعت تأسیسات مکانیک استان قزوین در پنج بخش اصلی شامل اساتید علمی و دانشگاهی، مهندسان ناظر تأسیسات، فروشندگان لوازم تأسیساتی، پیمانکاران پروژه‌های تأسیساتی و ساختمانی و مجریان مجرب تأسیسات انتخاب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: هدیه در نظر گرفته شده برای پنج نفر برگزیده کمیته داوران همایش تجلیل در پنج بخش اعلام شده شامل تندیس پیشکسوت برگزیده، شال یا حمایل همایش مزین به آرم سازمان نظام مهندسی قزوین و گروه صنایع گیتی پسند و لوح سپاس خواهد بود.

عاشقان‌نژاد بیان کرد: هیئت اجرایی این همایش در نظر دارد دومین همایش را در آینده‌ای نزدیک برگزار کند.

به گفته وی این همایش در تاریخ 20 بهمن ماه جاری در ساعات 17 تا 21 در محل سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2667/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول